Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман в Урядовому контактному центрі

Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман 29 квітня 2016 року відвідав державну установу «Урядовий контактний центр» та детально ознайомився з роботою урядової «гарячої лінії», яка у цілодобовому режимі приймає телефонні та електронні звернення громадян до органів виконавчої влади. Директор Центру Валерій Плохій поінформував Главу Уряду про завдання, які поставлені перед установою, щодо створення Національного контактного центру.

Прем’єр-міністр України особисто перевірив, як працює урядова «гаряча лінія», спілкувався з фахівцями, прийняв у телефонному режимі декілька звернень від громадян, зокрема з питання виплати соціальної допомоги та відсутності в закладах охорони здоров’я бланків листків непрацездатності. Начальник зміни Ірина Даниленко,  провідний консультант Наталя Александрова та інші відповіли на запитання Володимира Гройсмана  і розповіли про свою роботу  зі зверненнями громадян.

Глава Уряду зазначив, що Урядовий контактний центр відіграє значну роль у забезпеченні оперативного реагування органів виконавчої влади на звернення громадян.

Також Центр відвідали Міністр соціальної політики України Андрій Рева та Голова Державного агентства з питань електронного урядування України Олександр Риженко.

З роботою фахівців урядової «гарячої лінії» Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана
знайомить директор Центру Валерій Плохій 

  Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман відповідає на звернення громадян

Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман, Міністр соціальної політики України Андрій Рева, директор Урядового контактного центру Валерій Плохій та директор Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України Дмитро Столярчук