Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Актуальні питання впровадження медичної реформи обговорили на семінарському занятті в Урядовому контактному центрі

Питання реформи системи екстреної медичної допомоги обговорили під час семінарського заняття в Урядовому контактному центрі 6 березня цього року.

У заході взяли участь працівники Центру та представники Міністерства охорони здоров’я: державні експерти експертної групи з питань надання екстреної медичної допомоги Директорату медичних послуг МОЗ Павло Груленко та Павло Хочай.  

Виконуючий обов’язки директора Урядового контактного центру Олена Антоненко на початку семінару зазначила, що реформа екстреної медичної допомоги, мета якої покращити її якість і надійність, тривалий і складний процес. Вона підкреслила, що є ціла низка проблем, які виникають у громадян у процесі виклику та під час отримання екстреної медичної допомоги, про що свідчать звернення на урядову «гарячу лінію».

Відбулося обговорення впровадження реформи, зокрема, які зміни чекають на громадян після остаточного її впровадження. Експерти МОЗ надали фахову інформацію на найбільш поширені питання, що порушують заявники у зверненнях на урядову «гарячу лінію». Серед них – у чому різниця між екстреною та невідкладною медичною допомогою; підстави для відмови у виїзді карети швидкої допомоги; чи будуть виділятися кошти для покращення матеріально-технічного обладнання автомобілів швидкої медичної допомоги; яким чином і де саме отримуватимуть медичну допомогу мешканці сіл з невеликою кількістю населення.

Як запевнила керівник Центру Олена Антоненко, фахівці урядової «гарячої лінії» і надалі братимуть активну участь у консультуванні громадян під час реалізації медичної реформи.

Виконуючий обов’язки директора Урядового контактного центру
Олена Антоненко та державні експерти Директорату медичних послуг МОЗ
Під час семінарського заняття