Починаючи з березня цього року, Урядовий контактний центр щовівторка, разом з визначеним міністерством, забезпечує проведення прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів України.
10 листопада відбувся черговий щотижневий засіб комунікації влади та громадян, в умовах карантину у зв’язку з протидією поширенню коронавірусної інфекції COVID-19. На прямій телефонній лінії спілкувався з громадянами заступник директора Департаменту консульської служби Міністерства закордонних справ Роман Недільський.
У нинішній ситуації, за даними МЗС, до посольств та консульств звернулися за допомогою в тій чи іншій формі – 20 053 громадянина України. З усіма встановлено зв’язок та надається необхідне сприяння.
Додзвонювачів цікавили питання оформлення віз для в’їзду громадян до іноземних держав та в’їзду в Україну, спадкового майна, інші консульські дії.
Так, заявник із м. Запоріжжя звернувся від імені доньки з приводу продовження візи її нареченого (громадянина Домініканської республіки).
Мешканка м. Алчевськ Луганської області просила надати роз’яснення про можливі дії для переміщення її доньки, яка перебуває в Республіці Гвінея у незнайомої жінки після реанімації. Заявниця не має коштів для придбання квитка і не знає, яким чином транспортувати доньку на територію України. Звернення зареєстровано, після розгляду на нього буде надана відповідь.
На запитання жителя Житомирської області щодо отримання довідки, необхідної для оформлення вступу у спадщину відповідно до заповіту громадянина України, померлого на території Російської Федерації, Роман Недільський надав вичерпне роз’яснення.
Під час прямої телефонної лінії представники влади мають можливість почути безпосередньо від громадян життєві історії, часом драматичні, вирішення яких потребують оперативного втручання, а громадяни – донести свою проблему, а подекуди і власну позицію до урядовців.