11 серпня 2020 року відбулася двадцять п’ята пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України, організацію якої було доручено Урядом проводити Урядовому контактному центру, починаючи з березня поточного року.
«Черговими» на лінії були представники профільних департаментів Міністерства фінансів – висококваліфіковані фахівці у галузі фінансів, а саме: Олександр Оверчук – в.о. директора Департаменту видатків бюджету гуманітарної сфери, Володимир Галамага – начальник відділу оплати праці в бюджетній сфері цього Департаменту; Світлана Сізик – начальник відділу заходів із соціального захисту населення Департаменту видатків бюджету соціальної сфери; Оксана Копеляс – головний спеціаліст відділу обміну, обробки та аналізу інформації Департаменту моніторингу баз даних та верифікації виплат; Олена Апар – головний спеціаліст відділу податку на доходи фізичних осіб Департаменту податкової політики; Юлія Глущенко –начальник відділу політики захисту прав споживачів фінансових послуг Департаменту фінансової політики і Тимошенко Наталія Анатоліївна – головний спеціаліст цього ж відділу; Людмила Цуз – начальник відділу забезпечення доступу до публічної інформації Управління комунікацій Міністерства.
Трансфер дзвінків з урядової «гарячої лінії» за номером телефону 1545 на Міністерство фінансів забезпечували працівники Урядового контактного центру.
Актуальними для дозвонювачів були питання повернення грошових заощаджень, втрачених громадянами України. Так, пенсіонер з м. Херсон повідомив, що він та його покійні батьки зберігали заощадження в місцевому відділенні «Ощадбанку СРСР». Він просив надати роз’яснення чи передбачено їх повернення та в який термін.
Киянин звернувся з проханням проконсультувати його щодо правомірності проведення перевірок працівниками податкової поліції м. Києва автозаправних пунктів у позаробочий час – після 18:00.
Заявників турбували питання невиплати коштів, передбачених статтею 5 Закону України «Про соціальний захист дітей війни» як «дитині війни»; відтермінування сплати заборгованості по кредиту через карантинні обмеження, пов’язані з протидією коронавірусній інфекції COVID-19; неналежної роботи терміналів банків, зокрема АТ КБ «Приватбанк».
Жителька Голопристанського району Херсонської області повідомила, що є фізичною особою-підприємцем, проводить підприємницьку діяльність з побутового обслуговування населення. Вона внесла пропозицію щодо легалізації підприємницької діяльності соціально-побутового обслуговування населення, зниження податків та спрощення звітності, оскільки доходи таких підприємців та кількість замовлень не є стабільними.
Після завершення 2-х годинної прямої телефонної лінії учасники висловили задоволення щодо можливості поспілкуватися з людьми наживо, допомогти у вирішенні проблем, а також отримати оцінку результативності роботи команди безпосередньо від громадян.