26 травня цього року відбулася пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю першого заступника Міністра у справах ветеранів Олександра Порхуна. Організацію проведення лінії спільно з Міністерством у справах ветеранів забезпечував Урядовий контактний центр.
Напередодні в повідомленні, розміщеному на сайті Мінветеранів, Олександр Порхун оголосив про готовність обговорити ряд питань щодо соціального захисту ветеранів та членів їх сімей, забезпечення психологічної реабілітації, соціальної та професійної адаптації, зайнятості, підвищення конкурентоспроможності на ринку праці, а також санаторно-курортного лікування тощо.
На прямій телефонній лінії керівники центральних органів виконавчої влади спілкуються з громадянами наживо. Отже, запитання можуть бути будь-якого характеру, включаючи гострі, критичні, «незручні». Для Уряду надзвичайно важливо тримати з людьми зворотний зв’язок, щоб розуміти, які проблеми їх турбують. Так, наприклад, дозвонювач з Луганської області, який має статус внутрішньо переміщеної особи та фактично проживає у Київській області, порушив питання про невиплату пенсії за період з липня по грудень 2018 року. Також з Київської області телефонував учасник бойових дій – просив залишити чинний склад групи «АТО-ВПО».
Громадян хвилювали питання щодо правомірності позбавлення права на отримання компенсації за житло у разі наявності земельної ділянки. Забезпечення житлом, отримання земельних ділянок ветеранами АТО/ООС – головна тема, яка прозвучала протягом всього часу, відведеного на спілкування з громадянами. Варто нагадати, що 29 квітня цього року на засіданні Кабінету Міністрів України були прийняті зміни до Порядку забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України. Важливо, що до 2020 року головним розпорядником субвенції та відповідальним виконавцем бюджетної програми було Мінсоцполітики. Відтепер ці повноваження передані Міністерству у справах ветеранів.
По завершенню прямої телефонної лінії дано завдання керівникам структурних підрозділів Міністерства у справах ветеранів детально опрацювати звернення та у разі потреби надати додаткові роз’яснення та консультації. Кількість дзвінків на лінію визначає рівень довіри громадян до влади. Судячи з безперервності дзвінків, які лунали цього разу на прямій лінії, довіра громадян до Міністерства у справах ветеранів є.