Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

На конференції «Контакт-центри: кращі практики» були обговорені перспективні технології у сфері контактних центрів

Всеукраїнська асоціація контактних центрів (ВАКЦ) 24 квітня 2019 року у конференц-холі «ДЕПО» провела практичну  конференцію «Контакт-центри: кращі практики». У заході взяли участь директор державної установи «Урядовий контактний центр» Ольга Холомєєва, перший заступник  директора Олена Антоненко та начальник відділу кадрів, навчання та методичного забезпечення Ольга Данкевич.

Всеукраїнська асоціація контактних центрів – давній партнер Урядового контактного центру. Варто зазначити, що організації були створені майже одночасно, з різницею в один рік: Урядовий контактний центр відзначатиме ювілейну дату – 10-річчя в травні цього року, а ВАКЦ – у липні наступного року. Сьогодні асоціація на своїх майданчиках збирає сотні талановитих спеціалістів у сфері контактних центрів, стимулює розвиток галузі, запроваджує нові проекти.

З вітальним словом до учасників конференції звернувся генеральний директор ВАКЦ Сергій Маглюй. Він поінформував про формат заходу, а також проанонсував виступи учасників щодо новацій у сфері контактних центрів. Серед доповідачів: власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови та розвитку кращих контакт-центрів України.

Сергій Маглюй присвятив свою доповідь нейронним мережам,  омниканальному обслуговуванню та зв’язкам між ними. Також було заслухано інформацію від доповідачів про те, як змінюються підходи до обслуговування клієнтів після запуску контакт-центру, digital-каналів на прикладі однієї з найбільших медичних мереж України «Добробут»; про досвід ефективного використання голосових ботів на практиці, що є дуже важливим для запровадження у спілкуванні між фахівцями урядової «гарячої лінії» та заявниками.

Керівництво Урядового контактного центру взяло участь у майстер-класі з розвитку персоналу та круглому столі з питань використання мотивації в контактному центрі.

По завершенню конференції відбувся розіграш призів та нагородження кращих доповідачів заходу.

Досвід учасників конференції щодо впровадження найбільш перспективних технологій у роботі контактних центрів оцінено керівництвом Центру як цікавий та пізнавальний, який варто взяти до уваги та використання у роботі.

Учасники конференції «Контакт-центри: кращі практики»