Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

До уваги користувачів!


У зв’язку із значним збільшенням надходження електронних звернень через веб-сайт Урядового контактного центру, в особистому кабінеті заявника актуальна інформація щодо його звернень відображається із затримкою. Це пов’язано зі збільшенням терміну синхронізації електронної бази даних звернень заявників з даними в їх особистих кабінетах. Орієнтовний час затримки – протягом 2 діб. Наразі Урядовим контактним центром вживаються заходи щодо налагодження належної роботи сервісів веб-сайту https://ukc.gov.ua.
Запевняємо вас, що Всі звернення, які надходять через веб-сайт Урядового контактного центру, опрацьовуються та передаються органам влади своєчасно.Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

Дякуємо за розуміння.