Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Спілкування з громадянами на прямій телефонній лінії Кабінету Міністрів України за участю Національної поліції не обмежилося відведеним часом

8 грудня 2020 року громадяни мали можливість протягом більше двох годин ставити запитання представнику Національної поліції України на прямій телефонній лінії Кабінету Міністрів України за телефоном 1545. Національна поліція делегувала на цей захід заступника начальника Департаменту внутрішньої безпеки Олексія Пилипенка.

За результатами аналізу звернень на урядову «гарячу лінію», що провів Урядовий контактний центр у листопаді, з-поміж найбільш актуальних тем для громадян незмінно залишаються питання дотримання законності, громадського порядку та протидії злочинності. Тому очікуваною була активність додзвонювачів з усіх регіонів України, бажаючих отримати відповіді на питання цієї тематики. Дзвонили з Івано-Франківської, Кіровоградської, Харківської, Чернігівської областей а також з м. м. Суми, Луцьк, Київ, Запоріжжя, Харків.

Якщо в березні під час прямої телефонної лінії за участю Національної поліції громадяни переважно порушували питання, пов’язані з початком пандемії COVID-19, то тепер заявників більше турбували проблеми із затягуванням досудового розслідування кримінальних справ, тяганиною з отриманням довідок для призначення пенсії, діяльністю колекторів, які погрожують примусово стягнути неіснуючу кредитну заборгованість.

Так, киянка звернулася з проханням допомогти припинити дії працівників колекторської компанії, які з жовтня 2020 року щоденно телефонують їй, членам її сім’ї та родичам з різних номерів з погрозами і вимагають негайно виплатити грошовий кредит, який оформила невідома їй особа. Про аналогічну проблему повідомила жителька Галицького району Івано-Франківської області. Невідомі особи телефонують її родичам з номера +38 0891206292, називають шахрайкою та погрожують, якщо вона не сплатить кредит у сумі 25 тис. грн, заборгованість будуть стягувати з родичів.

Киянин – учасник АТО, інвалід війни ІІ групи, громадський активіст одного з районів міста, просив сприяння у включенні до маршруту екіпажу автопатруля Департаменту патрульної поліції певну адресу для покрашення криміногенної обстановки на території району.

Харків’янка просила сприяти у розгляді її звернення щодо бездіяльності органів досудового слідства по кримінальній справі, відповідно до якої вона та її донька визнані потерпілими, Головним слідчим управлінням Національної поліції України за участі працівників внутрішньої безпеки.

Розмова з останнім заявником, який звернувся на пряму телефонну лінію в цей день, продовжувалася і після завершення відведених двох годин спілкування.

Більшість питань, які порушували громадяни на прямій телефонній лінії Кабінету Міністрів, потребували детального вивчення. Тому структурним підрозділам відомства вже надані доручення розглянути та надати письмові відповіді заявникам.