Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Урядовий контактний центр посилює роботу з суб’єктами Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади

13 грудня 2018 року виконуючий обов’язки директора державної установи «Урядовий контактний центр» Олена Антоненко перебувала з робочим візитом у місті Львові. Відбулася робоча зустріч з Головою Львівської обласної державної адміністрації Олегом Синюткою та директором державної установи «Львівський обласний контактний центр», яка є суб’єктом Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади, Тарасом Роп’яником.

В країні триває реформа децентралізації влади і для об’єднаних територіальних громад важливим є такі практики, як контактні центри. Вони є реальним засобом для звернень громадян до органів влади задля вирішення нагальних життєвих проблем, висловлення думок і пропозицій з питань, що турбують суспільство і окремого громадянина, а також отримання консультаційної допомоги.

Урядовий контактний центр організовує проведення прогнозних досліджень з проблемних питань державної політики. Результатом проведених опитувань є комплексний аналіз проблем у кожній конкретній сфері, визначення пріоритетності окремих питань для різних груп населення (за статтю, віком, соціальним станом тощо), що дозволяє зробити висновки та розробити рекомендації відповідним органам виконавчої влади для вирішення завдань, які стоять перед ними. Це особливо важливо у нинішній час для задоволення законних прав та інтересів громадян, забезпечення активізації діалогу влади і громадськості, об’єднання їх зусиль для вирішення назрілих суспільних проблем. До проведення опитування долучився і Львівський обласний контактний центр. Керівник Центру вручила Подяку Тарасу Роп’янику за вагомий внесок у забезпеченні розвитку Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади, зміцнення її авторитету, а також плідну співпрацю в організації проведення прогнозних досліджень.

Також Олена Антоненко відзначила, що спільна робота контактних центрів сприятиме більш якісному вирішенню порушених у зверненнях питань і задоволенню законних прав та інтересів громадян.

Голова Львівської обласної державної адміністрації Олег Синютка та виконуючий обов’язки директора Урядового контактного центру Олена Антоненко під час зустрічі
Голова Львівської обласної державної адміністрації Олег Синютка, директор державної установи «Львівський обласний контактний центр» Тарас Роп’яник та виконуючий обов’язки директора Урядового контактного центру Олена Антоненко
Директор державної установи «Львівський обласний контактний центр» Тарас Роп’яник знайомить виконуючого обов’язки директора Урядового контактного центру Олену Антоненко з роботою Львівського обласного контактного центру