Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців нової державної служби

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” державної митної служби України

– “Гаряча лінія” для консультації людей з інвалідністю
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Урядовий контактний центр провів пряму телефонну лінію Кабінету Міністрів України за участю представників Міністерства енергетики

29 вересня, вже вдруге у цьому році, представники Міністерства енергетики України взяли участь у прямій  телефонній лінії Кабінету Міністрів України. Під час роботи прямої телефонної лінії відповідали на запитання та надавали консультації щодо вирішення проблем громадян України учасники заходу: Людмила Власенко – керівник експертної групи з моніторингу та економічного аналізу діяльності суб’єктів ринку Директорату електроенергетичного комплексу та розвитку ринку електричної енергії; Владислав Рамазанов – керівник експертної групи Директорату нафотогазового комплексу та розвитку ринків нафти, газу та нафтопродуктів; Тетяна Левчук – начальник Управління трудової та соціальної політики; Олександр Шишацький – начальник відділу розгляду звернень споживачів Директорату електроенергетичного комплексу та розвитку ринку електричної енергії, інші керівники структурних підрозділів Міністерства. 

Громадян турбує питання: чи варто очікувати з жовтня поточного року підвищення тарифів на електричну енергію для населення. Якщо так, то на скільки? У Міністерстві енергетики спростовують таку інформацію, наголошуючи, що в умовах складної соціально-економічної ситуації ціна електричної енергії для населення до кінця року залишатиметься незмінною. 

Також додзвонювачі порушували питання порядку оплати та транспортування газу, оплати за газ з урахуванням коефіцієнту приведення до стандартних умов; оплати за використану електроенергію у приміщеннях, які мали відомче підпорядкування та інші.

Так, житель Царичанського району Дніпропетровської області просив надати роз’яснення, чому не вирішене питання про температурний коефіцієнт природного газу протягом 2020 року та не скасовано нарахування споживачам.

Мешканку м. Корюківка, Чернігівської області цікавило питання: чи планується значне підвищення тарифу на електроенергію у 2021 році.

Людина у будинку не проживає та послугою газопостачання не користується. Згідно з якою нормою законодавства вона повинна сплачувати за транспортування природного газу? За роз’ясненням з цього питання на пряму телефонну лінію звернулася жителька м. Миколаїв.

Просила поради голова ОСББ з м. Чернігів, як треба правильно діяти у зв’язку із зміною форми управління багатоквартирним будинком, для подальшого отримання послуги електропостачання в місцях загального користування у будинку.

Після завершення заходу, до якого так ретельно готувалася команда Міненерго, спеціалісти відомства відзначили, що спілкування урядовців з громадянами на прямих телефонних лініях дозволяє краще розуміти реальні потреби людей, а отже й формувати політику і поліпшувати якість урядування.

Довідково: 6 жовтня відбудеться пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю представників Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України.