Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців нової державної служби

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” державної митної служби України

– “Гаряча лінія” для консультації людей з інвалідністю
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Відбулася пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю Міністерства фінансів

11 серпня 2020 року відбулася двадцять п’ята пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України, організацію якої було доручено Урядом проводити Урядовому контактному центру, починаючи з березня поточного року.

«Черговими» на лінії були представники профільних департаментів  Міністерства фінансів  – висококваліфіковані фахівці у галузі фінансів, а саме: Олександр Оверчук – в.о. директора Департаменту видатків бюджету гуманітарної сфери, Володимир Галамага – начальник відділу оплати праці в бюджетній сфері цього Департаменту; Світлана Сізик – начальник відділу заходів із соціального захисту населення Департаменту видатків бюджету соціальної сфери; Оксана Копеляс – головний спеціаліст відділу обміну, обробки та аналізу інформації Департаменту моніторингу баз даних та верифікації виплат; Олена Апар – головний спеціаліст відділу податку на доходи фізичних осіб Департаменту податкової політики; Юлія Глущенко –начальник відділу політики захисту прав споживачів фінансових послуг Департаменту фінансової політики і Тимошенко Наталія Анатоліївна – головний спеціаліст цього ж відділу; Людмила Цуз – начальник відділу забезпечення доступу до публічної інформації Управління комунікацій Міністерства.

Трансфер дзвінків з урядової «гарячої лінії» за номером телефону 1545 на Міністерство фінансів забезпечували працівники Урядового контактного центру.

Актуальними для дозвонювачів були питання повернення грошових заощаджень, втрачених громадянами України. Так, пенсіонер з м. Херсон повідомив, що він та його покійні батьки зберігали заощадження в місцевому відділенні «Ощадбанку СРСР». Він просив надати роз’яснення чи передбачено їх повернення та в який термін.

Киянин звернувся з проханням проконсультувати його щодо правомірності проведення перевірок працівниками податкової поліції м. Києва автозаправних пунктів у позаробочий час – після 18:00.  

Заявників турбували питання невиплати коштів, передбачених статтею 5 Закону України «Про соціальний захист дітей війни» як «дитині війни»; відтермінування сплати заборгованості по кредиту через карантинні обмеження, пов’язані з протидією коронавірусній інфекції COVID-19; неналежної роботи терміналів банків, зокрема АТ КБ «Приватбанк».   

Жителька  Голопристанського району  Херсонської області повідомила, що є фізичною особою-підприємцем,  проводить підприємницьку діяльність з побутового обслуговування населення. Вона внесла пропозицію щодо легалізації підприємницької діяльності соціально-побутового обслуговування населення,  зниження  податків та спрощення  звітності, оскільки доходи таких підприємців та кількість замовлень не є стабільними.

Після завершення 2-х годинної прямої телефонної лінії учасники висловили задоволення щодо можливості поспілкуватися з людьми наживо, допомогти у вирішенні проблем, а також отримати оцінку результативності   роботи команди безпосередньо від громадян.