Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Уряд вітає Урядовий контактний центр з 10-річним ювілеєм

Сьогодні, в день 10-річного ювілею, в Урядовому контактному центрі побував Глава Уряду Володимир Гройсман. Для працівників Центру цей візит є визнанням важливості роботи колективу та поваги до кожного з його членів.

Прем’єр-міністр України відзначив, що працівники Центру отримують на урядову «гарячу лінію» сотні тисяч звернень на місяць, тому важливо, щоб на кожне звернення була адекватна реакція. Також важливо тримати з людьми зворотний зв’язок, щоб розуміти, які проблеми їх хвилюють.

Для громадян України, у тому числі для тих, хто перебуває за кордоном, створено можливість цілодобово звертатися на урядову «гарячу лінію» з проблемними питаннями щодо соціального та пенсійного забезпечення, медицини, освіти, надання субсидій та за багатьма іншими напрямами, отримати фахові консультації та роз’яснення. 

Володимир Гройсман  подякував колективу установи від усього Уряду за щоденну невтомну працю та високий професіоналізм.

Зазвичай під час перебування в Урядовому контактному центрі Глава Уряду спілкується з працівниками урядової «гарячої лінії». Так було і цього святкового дня. Володимир Гройсман особливу увагу приділив роботі фахівців підрозділу прийому звернень з використанням жестової мови. Саме з його ініціативи в Урядовому контактному центрі на початку 2018 року було запроваджено web-комунікацію для громадян з порушенням слуху.

Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман висловив впевненість, що і наступні 10 років роботи Урядового контактного центру будуть такими ж успішними.

Урядовий контактний центр привітали також Державний секретар Кабінету Міністрів України Володимир Бондаренко та керівник Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів Роксолана Стадник.  

Володимир Бондаренко вручив урядові відзнаки та цінні подарунки працівникам Центру, серед яких – Почесна грамота Кабінету Міністрів України трудовому колективу. Державний секретар Кабінету Міністрів акцентував увагу на тому, що це лише невеличка частина того, яким чином можна відзначити «терпіння та фанатизм до справи кожного з членів трудового колективу».