Сучасний світ неможливо уявити без контакт-центрів, що інформаційно супроводжують усі сфери життя людини. Звичним стало зателефонувати на «гарячу лінію», щоб вирішити особисті питання, дізнатися актуальну інформацію, зареєструвати звернення. За таким інформаційним комфортом стоїть безліч фахівців, що працюють на користь суспільства загалом і окремих громадян.
Сучасні тенденції розвитку комунікацій вже не задовольняються наявністю тільки телефонного зв’язку, з клієнтами спілкуються за допомогою Інтернету, чатів, соціальних мереж. Омніканальність охоплює різні верстви населення, задовільняє потреби кожного. Постійний розвиток мережі контакт-центрів сприяє прозорості процесів державного та бізнесового сектору.
Урядовий контактний центр, який вже понад 12 років забезпечує комунікацію Уряду з громадськістю, вітає контактні центри державного, приватного, фінансових секторів з Міжнародним тижнем контактних центрів!
Бажаємо нових успіхів у роботі, міцного здоров’я та благополуччя.