Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію» у червні 2019 року

У червні 2019 року на урядову «гарячу лінію», функціонування якої забезпечує Урядовий контактний центр (Центр), прийнято 80 256 звернень, що надійшли через засоби телефонного зв’язку та Інтернет (електронні звернення – 5 046). На 27 029 звернень (33,7 % від загального числа), що не вимагали розгляду органів виконавчої влади, працівники Центру надали заявникам відповідні роз’яснення та довідкову інформацію.

У тематичній структурі звернень продовжували домінувати питання соціального захисту населення, понад 50 % яких стосувалися житлової субсидії.

У комплексі питань комунального господарства заявниками порушувалися питання тарифів у комунальній сфері та нарахованих сум за спожиті житлово-комунальні послуги. Водночас і надалі найбільш актуальною залишається проблема відсутності та якості надання житлово-комунальних послуг.

Помітно зменшилося надходження звернень з питань пенсійного забезпечення, однак актуальною темою звернень залишається нарахування основного розміру пенсії та проведення перерахунку пенсій.

У сукупності звернення з питань соціального захисту, пенсійного забезпечення та комунального господарства становили 46,4 % від усіх зареєстрованих звернень.

Переважна більшість звернень, що потребували невідкладного реагування, були пов’язані зі сферою охорони здоров’я і стосувалися незабезпечення тяжкохворих (переважно на цукровий діабет) медичними препаратами на пільгових умовах. Оперативного реагування потребували також звернення щодо ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, спричиненої складними погодними умовами із сильним вітром та зливами: надання допомоги постраждалим від підтоплення житлових будинків мешканцям Одеської та Херсонської областей і термінового проведення ремонту пошкоджених повітряних ліній електропередачі; знешкодження вибухонебезпечних предметів, проведення ремонту систем водо-, електро- та газопостачання тощо.

Більшість зареєстрованих звернень (53 227) надіслано на розгляд органам виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів України (66,3 % від загальної кількості). Найбільш актуальними для заявників питаннями, що потребували предметного розгляду органами влади, були: комунальне господарство (25,1 %), соціальний захист населення (23,1 %), пенсійне забезпечення (5,6 %), дотримання законності, громадського порядку та протидія злочинності (4,6 %), діяльність посадових, службових осіб (4,4 %), будівництво та благоустрій (4,2 %), охорона здоров’я (3,9 %).

Тематична структура звернень, що надійшли на урядову «гарячу лінію» і надіслані на розгляд органам влади у червні 2019 року (у %)

У розрахунку на 10 тис. населення основними питаннями, що порушувалися громадянами з різних регіонів, були: комунальне господарство, де лідирували Дніпропетровська, Донецька області, м. Київ; соціальний захист населення Херсонська, Дніпропетровська та Кіровоградські області; пенсійне забезпечення Донецька, Дніпропетровська області, м. Київ; дотримання законності, громадського порядку та протидія злочинностім. Київ, Одеська, Дніпропетровська області; діяльність посадових і службових осібм. Київ, Дніпропетровська, Сумська області; будівництво та благоустрійм. Київ, Дніпропетровська, Київська області; охорона здоров’яДніпропетровська, Кіровоградська області, м. Київ; робота органів юстиціїм. Київ, Київська, Дніпропетровська області; оплата праціДніпропетровська, Запорізька області, м. Київ.

У цілому найчастіше, у розрахунку на 10 тисяч населення, зверталися (за середнього показника по Україні 11,5 звернення) заявники з м. Києва (25,2), Дніпропетровської (22,6), Харківської (15,5), Херсонської (15,0), Сумської (14,3), Миколаївської (13,5), Київської (13,5), Запорізької (13,5) областей та найменше – Закарпатської (4,7), Луганської (4,9), Тернопільської (5,1), Волинської (5,7) областей.

Від заявників отримано 231 подяку за сприяння у вирішенні порушених питань, зокрема: директору Департаменту охорони здоров’я Полтавської обласної держадміністрації – за сприяння у проведенні хірургічної операції на пільгових умовах; керівництву Любешівської районної держадміністрації та Любешівської селищної ради Волинської області – за надану допомогу заявниці, яка втратила свого чоловіка; а також працівникам Центру.