Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Чергова пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України відбулася за участю Мінреінтеграції

25 травня 2021 року, як завжди у вівторок, відбулася пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України, роботу якої спільно забезпечували Урядовий контактний центр і Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України.

З громадянами спілкувалася заступник Міністра з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України Інна Драганчук.

В одному з інтерв’ю стосовно впровадження в 2021-2022 роках проєкту щодо безоплатного навчання абітурієнтів з непідконтрольних територій на підготовчих курсах, Інна Драганчук зазначила, що кожна молода людина, яка з урахуванням всіх обставин та обмежень приймає рішення переїздити для навчання на підконтрольну Уряду територію, і є тим самим агентом змін, який буде забезпечувати процес безпечної реінтеграції в майбутньому.

Дзвінки громадян за безкоштовним номером урядової «гарячої лінії» 1545 з різних регіонів України стосувалися переважно питань отримання вимушеними переселенцями з тимчасово окупованих територій України житла на новому місці проживання або допомоги на придбання житла, зокрема за спеціальними державними програмами для внутрішньо переміщених осіб. Також додзвонювачі зверталися щодо виплати матеріальної допомоги ВПО та незаконно позбавленим РФ волі українським громадянам; соціального захисту; забезпечення газопостачанням і опаленням вздовж лінії дотику.

Телефонували з м. Києва, Донецької, Миколаївської, Київської, Закарпатської областей, у тому числі внутрішньо переміщені особи.

Так, заявниця – внутрішньо переміщена особа, проживає за місцем тимчасової реєстрації в Мар’їнському районі Донецької області, просила надати письмові роз’яснення чи втрачає юридичну силу довідка особи ВПО,  в разі здійснення в подальшому органами державної влади України своїх повноважень на територіях, які раніше мали статус непідконтрольних територій. 

З проханням надати роз’яснення щодо порядку отримання житла для переселенців з Криму (кримських татар,) для яких планується розпочати будівництво квартир в 2021 році, звернулася додзвонювачка з Фастівського району Київської області – внутрішньо  переміщена особа з 2015 року.

Від імені громадської організації «Наше відродження – Донбас Україна» з питання газопостачання звернулася жителька Мар’їнського району Донецької області.  

По завершенню прямої телефонної лінії керівники структурних підрозділів Мінреінтеграції отримали  завдання розглянути звернення, які потребують детального вивчення, та надати письмові відповіді заявникам у визначені законодавством терміни.