Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців з питань реформ

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– “Гаряча лінія” державної митної служби України

Гаряча Skype-лінія для громадян з порушенням слуху:
Нормативно-правова база

Конституція України

Закон України «Про звернення громадян» від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР

Закон України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року № 2939-VI

Закон України «Про захист персональних даних» від 1 червня 2010 року № 2297-VI

Закон України «Про інформацію» від 2 жовтня 1992 року № 2657-XII

Закон України «Про запобігання корупції» від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII

Указ Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»

Постанова  Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 року  № 976 «Деякі питання Єдиної системи опрацювання звернень»

Постанова Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 року  № 972  «Про реалізацію експериментального проекту із створення “єдиного входу” опрацювання звернень громадян та запитів на публічну інформацію»

Постанова Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2019 року № 1145 «Про поширення експериментального проекту із створення “єдиного входу” опрацювання звернень громадян та запитів на публічну інформацію на опрацювання звернень та повідомлень про/або від осіб, які постраждали від торгівлі людьми, домашнього насильства за ознакою статі, насильства стосовно дітей, або про загрозу вчинення такого насильства»

Постанова Кабінету Міністрів України від 5 лютого 2020 року № 91 «Деякі питання державної установи «Урядовий контактний центр»

Постанова Кабінету Міністрів України від 19 лютого 2020 року № 128 «Деякі питання реалізації експериментального проекту із створення “єдиного входу” опрацювання звернень громадян, запитів на публічну інформацію, звернень та повідомлень про/або від осіб, які постраждали від торгівлі людьми, домашнього насильства, насильства за ознакою статі, насильства стосовно дітей, або про загрозу вчинення такого насильства»

Положення про державну установу «Урядовий контактний центр»

Постанова Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2014 року № 442 «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади»

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24 липня 2013 року № 614-р «Про схвалення Концепції Державної цільової програми створення та функціонування інформаційної системи надання адміністративних послуг на період до 2017 року»

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 року № 1269-р «Про схвалення Концепції створення Національного контактного центру»

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 року № 182-р «Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції створення Національного контактного центру»