Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” із соціальних питань

– “Гаряча лінія” з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– “Гаряча лінія” Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– “Гаряча лінія” з питань ветеранів війни та членів їх сімей

– “Гаряча лінія” з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Звернення громадян з питань роботи Центру

Як подати звернення до

державної установи «Урядовий контактний центр»

lorem

Державна установа «Урядовий контактний центр» приймає звернення громадян:

Лінія з питань роботи центру – (044) 284-19-45

письмові – на електронну пошту 1545@ukc.gov.ua, факсом +38 (044) 287-75-05, поштовою кореспонденцією за адресою: 01001, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10.

ВИТЯГ ІЗ ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН»

Стаття 1. Звернення громадян

Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.