Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення, що надійшли на урядову «гарячу лінію» у липні 2015 року

За липень місяць на урядову «гарячу лінію» надійшло 151658 дзвінків, зареєстровано 134873 звернення, що на 27 тис. більше, ніж у червні 2015 року. Із них – 45511 надіслано на розгляд центральним і місцевим органам виконавчої влади. На інші звернення (89,3 тис.) громадянам надано консультації та необхідну довідкову інформацію безпосередньо працівниками Урядового контактного центру.

Продовжувалася консультаційно-роз’яснювальна робота Центру щодо запровадження спрощеного порядку надання житлових субсидій, а також проводилося опитування заявників про їх поінформованість з даного питання.

У зверненнях, надісланих на розгляд органам виконавчої влади, найбільш актуальними були, зокрема, питання:

соціального захисту населення – 33,1 % (від загальної кількості надісланих),

комунального господарства – 15,3 %,

діяльності посадових, службових осіб, питань корупції – 7,8 %,

пенсійного забезпечення – 4,0 %,

оплати праці – 3,7 %.