Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення, що надійшли на урядову «гарячу лінію» у серпні 2015 року

За серпень ц.р. на урядову «гарячу лінію» надійшло 161344 дзвінки, зареєстровано 131906 звернень, що в 1,3 раза більше, ніж у серпні 2014 року. Із них – 44388 надіслано на розгляд центральним і місцевим органам виконавчої влади. На інші звернення (87,5 тис., або 66,3 % від загальної кількості) громадянам надано консультації та необхідну довідкову інформацію безпосередньо працівниками Урядового контактного центру.

Упродовж місяця проводилася консультаційно-роз’яснювальна робота Урядового контактного центру щодо запровадження спрощеного порядку надання житлових субсидій, а також опитування заявників про їх поінформованість з даного питання.

У зверненнях, надісланих на розгляд органам виконавчої влади, найбільш актуальними були, зокрема, питання:

соціального захисту населення – 34,8 % (від загальної кількості надісланих),

 комунального господарства – 13,3 %,

 діяльності посадових, службових осіб, питань корупції – 8,2 %,

 пенсійного забезпечення – 3,3 %,

 оплати праці – 4,3 %.