Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію», Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України та веб-сайт Урядового контактного центру у жовтні 2018 року

У жовтні на урядовій «гарячій лінії», функціонування якої забезпечує Урядовий контактний центр (Центр), зареєстровано 112 159 звернень, у тому числі електронних (5 963), що надійшли через Урядовий портал та веб-сайт Центру, ‒ загалом на 9,1 тис. більше, ніж у вересні ц. р. На питання, порушені у 52 814 зверненнях (47,1 % від отриманих), фахівці Центру надали заявникам роз’яснення норм законодавства та необхідну довідкову інформацію. Решту звернень після їх попереднього опрацювання надіслано на розгляд органам виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів відповідно до компетенції.

З початком опалювального сезону особливої актуальності для заявників набуло питання отримання субсидії на оплату житлово-комунальних послуг (понад 30 % від загальної кількості звернень). На більшість із них на прохання заявників працівниками Центру надавалася консультаційна допомога; звернення, що потребували предметного розгляду органів виконавчої влади з огляду на індивідуальні обставини субсидіантів, були спрямовані за належністю для надання громадянам відповідей. У соціальній значущості питання щодо отримання громадянами субсидій 30 жовтня ц. р. пересвідчився Прем’єр-міністр України В. Б. Гройсман, який під час відвідання Центру особисто прийняв кілька звернень з даного питання, наголосивши при цьому на необхідності органів соціального захисту та спеціальних комісій, що приймають рішення про призначення субсидій, враховувати всі життєві обставини людей.

Протягом місяця переважна кількість звернень стосувалася спектра питань щодо соціального захисту населення та комунального господарства. Заявників турбували питання, пов’язані з введенням нових вимог для отримання житлової субсидії, умовами отримання і повернення субсидії, та інші. Відсутність опалення в помешканнях та об’єктах соціальної сфери свідчить про неготовність місцевої влади та комунальних служб до вчасного початку опалювального сезону, що обурює громадян. Такі обставини є складовою змісту численних скарг щодо проблем опалення житлового фонду та об’єктів соціальної сфери, що мали тенденцію до різкого збільшення. В цілому соціальні та комунальні питання становили 53 % від загального числа звернень.

Водночас, незважаючи на певне зменшення числа звернень щодо пенсійного забезпечення, питання нарахування та перерахунку пенсій з метою їх збільшення залишається і надалі актуальним для пенсіонерів.

Три чверті звернень, що вимагали невідкладного реагуванняорганів влади, були спричинені проблемами у сфері охорони здоров’я, з яких переважна більшість стосується недостатнього забезпечення хворих на тяжкі захворювання медичними препаратами на пільгових умовах. Важливими для заявників залишаються питання медичного обслуговування та отримання ліків за урядовою програмою «Доступні ліки». Невідкладного розв’язання потребували також скарги щодо затримок у підключенні опалення у закладах соціальної сфери після початку опалювального періоду та інші.

Із загального числа зареєстрованих звернень – 59 345 (52,9 %) надіслано органам виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів для безпосереднього розгляду. Переважно в них порушено питання: соціального захисту населення – 18 001 (30,3 %), комунального господарства – 12 152 (20,5 %), пенсійного забезпечення – 4 424 (7,5 %), діяльності посадових, службових осіб, корупції – 3 193 (5,4 %), охорони здоров’я – 1 998 (3,4), будівництва та благоустрою – 1 972 (3,3).

У розрахунку на 10 тисяч населення найбільш активно (при середньому показнику по Україні 12,5 звернення) зверталися жителі м. Києва (37,8), Дніпропетровської (27,2), Харківської (18,7), Херсонської (16,1), Сумської (15,3), Запорізької (14,4) областей та найменше – Закарпатської (5,5), Тернопільської (5,6), Волинської (6,0) областей.