Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення, які надійшли на урядову «гарячу лінію» у 2014 році

У 2014 році державна установа «Урядовий контактний центр» (далі – Центр) у цілодобовому режимі роботи забезпечувала функціонування урядової «гарячої лінії» 0-800-507-309. Окрім того, заявники мали змогу надсилати звернення до органів виконавчої влади через веб-сайт Центру www.ukc.gov.ua. Цей комплексний комунікаційний ресурс став для громадян реальним засобом звернутися у будь-який час до центральних і місцевих органів виконавчої влади для вирішення нагальних проблем або висловлення думок і пропозицій з питань, що турбують суспільство, а також отримання консультаційної допомоги.

Кількість звернень постійно збільшується, що свідчить про зростаючу потребу громадян у вирішенні актуальних життєвих питань. За 2014 рік по телефону та через Інтернет звернулося 1 млн. 181 тис. заявників з усіх регіонів України. Це найвищий щорічний показник за усі роки роботи Урядового контактного центру.

Упродовж 2014 року зареєстровано 1 049 743 звернення, з них понад 15,6 тис. отримано через веб-сайт Центру. Із загальної кількості зареєстрованих звернень 416 353 надіслано на розгляд органам виконавчої влади.

Характерною особливістю звернень, отриманих у 2014 році, стала зорієнтованість громадської думки на європейський вибір нашої країни, її реальне демократичне оновлення, безумовне збереження суверенітету, територіальної цілісності держави, відновлення миру і стабільності  на всій українській території. Виразними у зверненнях були мотиви зміцнення обороноздатності країни, патріотичні почуття і настрої громадян, їх готовність стати до лав захисників Батьківщини.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 червня 2014 р. №588-р, яким визначено завдання урядової «гарячої лінії» у здійсненні заходів, пов’язаних із соціальним забезпеченням переселенців із Криму та Донбасу, Центр посилив роботу  щодо оперативного і ретельного опрацювання звернень з цієї тематики та моніторингу їх розгляду органами виконавчої влади. З даного питання велося інформування заявників безпосередньо фахівцями Центру, а також через його веб-сайт, де розміщувалися контактні дані відповідних органів влади, їх «гарячих ліній», інформація про роботу координаційних штабів з питань, пов’язаних із вирішенням проблем переселенців. Результатом цієї роботи стало надання консультацій, роз’яснень, довідкової інформації та психологічної підтримки більш як 77 тисячам громадян, які переміщувалися з тимчасово окупованої території та зони проведення АТО або повернулися у визволені райони.

На виконання прийнятих Урядом розпорядження від 4 червня 2014 р. № 657 та постанови від 6 серпня 2014 р. № 409 Центр інформував населення про запровадження компенсації додаткових витрат на оплату комунальних послуг в умовах підвищення цін і тарифів у 2014 році та щодо надання житлових субсидій.

У зв’язку із загостренням проблеми забезпечення лікарськими засобами та виробами медичного призначення, що закуповуються за загальнодержавними цільовими програмами, Центр щоденно інформує про надходження таких звернень Уряд та Міністерство охорони здоров’я.

Найбільш актуальними питаннями у зверненнях, розглянутих органами виконавчої влади у 2014 році, були:

соціальний захист населення – 89 360 звернень (21,5 % від загальної кількості);

комунальне господарство – 57 221 (13,7 %);

пенсійне забезпечення – 48 054 (11,5 %);

діяльність посадових і службових осіб, боротьба з корупцією – 29 959 (7,2 %),

оплата праці – 23 116 (5,6 %).

На 633,3 тис. звернень заявники отримали від фахівців Центру консультації щодо норм законодавства та довідкову інформацію. Як показує практика, консультаційно-інформаційна робота, що проводить Центр, суттєво зменшує навантаження на відповідні органи виконавчої влади в частині надання громадянам відповіді у письмовій формі.

Протягом року громадяни висловили 3 288 подяк органам виконавчої влади та працівникам Центру за сприяння у вирішенні проблем та морально-психологічну підтримку.