Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію» у грудні 2019 року

На урядовій «гарячій лінії» зареєстровано 125 616 звернень, що надійшли через засоби телефонного зв’язку та Інтернет (9 252 електронних звернення, у т. ч. через веб-портал Центру та Урядовий портал – 9 233, за допомогою Skype – 19). Продовжується тенденція до зростання кількості звернень (119 093 – у листопаді, 113 925 ‒ у жовтні, 98 717 ‒ у вересні 2019 р.). На 55 838 звернень (44,5 % від загального числа), які не потребували розгляду органів виконавчої влади, працівники Центру надали заявникам відповідні консультації та роз’яснення, а також довідкову інформацію. Роз’яснення надавалися також через веб-сайт, у т. ч. чат та офіційну сторінку Урядового контактного центру в соціальній мережі Facebook (4 243). Більшість звернень (69 778 або 55,5 %) надіслана органам виконавчої влади, іншим державним органам, Офісу Президента України і Секретаріату Кабінету Міністрів України для розгляду.

У тематичній структурі звернень продовжують домінувати питання соціального захисту населення (38 324 або 30,5 %), більшість яких стосується житлової субсидії та пільг на оплату житлово-комунальних послуг (17 644).

З-поміж питань комунальної сфери (15 779 або 12,6 % проти 28 241 або 23,7 % у листопаді) значно зменшилося надходження звернень з проблем надання тепла. Збільшилося надходження звернень з питань пенсійного забезпечення (5 844, 4,6 % проти 4 397, 3,7 % у листопаді), спричинене великою кількістю скарг пенсіонерів стосовно проведення перерахунку розміру пенсії та невдоволенням розміром підвищення пенсійних виплат.

У сукупності звернення з питань соціального захисту, комунального господарства та пенсійного забезпечення становили 47,7 % від усіх зареєстрованих.

Ефективному реагуванню на звернення з найбільш чутливих питань сприяли впроваджені на базі Центру інформаційно-довідкові служби «Консультування та забезпечення зворотного зв’язку для осіб з інвалідністю» за номером 1539 (2 490 звернень) та «Протидія контрабанді та корупції під час митного оформлення товарів» за номерами 1548  та 0800-503-644 (2 234).

У базі Державної митної служби працівниками Центру зареєстровано 430 звернень, пов’язаних із проходженням митного контролю, які найчастіше стосувалися затримки митного контролю, оформлення, дотримання правил переміщення через кордон, оплати митних платежів.

Також за дорученням Уряду наприкінці року почала роботу гаряча лінія для боротьби з гральним бізнесом (отримано 125 звернень) та продовжує свою роботу лінія з питань земельної реформи (326 звернень), де активно надаються роз’яснення з питань запровадження ринкового обігу сільгоспземель та забезпечення конституційних прав громадян України на володіння землею.

З-поміж 69 778 звернень (55,5% від загальної кількості), що потребували предметного розгляду органами влади, Офісом Президента України і Секретаріатом Кабінету Міністрів України, найбільш актуальними за тематикою для заявників питаннями, були: соціальний захист населення (22 867, або 32,8 %), комунальне господарство (13 032, або 18,7 %), діяльність посадових, службових осіб (4 370, або 6,2 %), пенсійне забезпечення (4 285, або 6,1 %), дотримання законності, громадського порядку та протидія злочинності (2 156, або 3,1 %), робота органів юстиції (2 154, або 3,1 %), оплата праці (1 851, або 2,7 %), охорона здоровя (1 837, або 2,6 %), фінансова політика (1 623, або 2,3 %).

Серед основних питань, що порушувалися громадянами з регіонів (у розрахунку на 10 тис. населення), були: соціальний захист населення, де мали першість – Дніпропетровська, Херсонська та Кіровоградська області; комунальне господарством. Київ, Дніпропетровська і Запорізька області; діяльність посадових і службових осібм. Київ, Полтавська, Дніпропетровська області; пенсійне забезпеченняХарківська, Дніпропетровська області та м. Київ; дотримання законності, громадського порядку та протидія злочинності м. Київ, Дніпропетровська та Миколаївська області; робота органів юстиціїм. Київ, Київська та Кіровоградська області; аграрна політика і земельні відносини Сумська, Хмельницька та Миколаївська області; будівництво та благоустрійКиївська та Дніпропетровська області, м. Київ; оплата праціДніпропетровська, Кіровоградська області та м. Київ; охорона здоров’ям. Київ, Дніпропетровська та Чернігівська області.

Найчастіше, у розрахунку на 10 тисяч населення, зверталися (за середнього показника по Україні 15,2 звернення), заявники з м. Києва (39,2), Дніпропетровської (28,7), Харківської (21,3), Київської (19,7), Полтавської (19,7) областей та найменше – Закарпатської (5,5), Тернопільської (7,1), Волинської (7,4), Луганської (9,5), Рівненської (9,9) областей.

Органами виконавчої влади, іншими держорганами, Офісом Президента України та Секретаріатом Кабінету Міністрів України розглянуто 71 827 звернень, зареєстрованих на урядовій «гарячій лінії» (з урахуванням надісланих раніше). Питання, порушені у 8,1 % з них, вирішено позитивно. На питання, порушені у 90,7 % звернень, заявникам надано роз’яснення норм законодавства або повідомлено про необхідність вжиття додаткових дій для їх вирішення. Стосовно 0,6 % розглянутих звернень заявникам відмовлено, оскільки вирішення порушених питань можливо лише у судовому порядку. Анонімні звернення становили 0,6 % і не потребували надання відповіді.

За сприяння у вирішенні порушених питань заявниками висловлено 412 подяк, зокрема: Уряду – за прийняття рішення про закриття закладів грального бізнесу по всій країні; начальнику Попаснянського відділу поліції ГУНП в Луганській області – за розкриття кримінальної справи щодо дій медичних працівників, що призвели до летальних випадків; старості села Пісочна Миколаївського району Львівської області, голові Розвадівської сільської об’єднаної територіальної громади того ж району та першому заступнику голови Миколаївської райдержадміністрації – за сприяння у проведенні ремонту покрівлі будинку пенсіонерки із вищезгаданого села.