Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію» у липні 2019 року

На урядову «гарячу лінію», функціонування якої забезпечує Урядовий контактний центр (Центр), надійшло 97 499 звернень (у червні – 80 256), у тому числі електронних – 6 157 (отриманих через Урядовий портал, веб-сайт та чат Центру). На 33 091 звернення (33,9 % від загального числа) працівники Центру надали заявникам консультації, роз’яснення та довідкову інформацію.

У проблематиці отриманих у липні звернень переважали, як і у попередньому місяці, питання соціального захисту населення, передусім у частині житлової субсидії, та комплекс проблем комунального господарства ‒ порівняно з червнем ц. р. їх кількість зросла.

Зростання у 2,5 раза кількості звернень з питань пенсійного забезпечення відбулося за рахунок звернень громадян пов’язаних проведенням чергового перерахунку та нарахуванням основного розміру пенсії.

У цілому звернення з питань соціального захисту, комунального господарства та пенсійного забезпечення становили 45,8 % від усіх зареєстрованих звернень.

Підвищення активності заявників-підприємців (збільшення в 1,6 раза) є наслідком окремих законодавчих змін, а саме впровадження з серпня 2019 року Регламенту Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДФС та внесенням змін до постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».

Дві третини звернень, що потребували невідкладного реагування, були спричинені проблемами у сфері охорони здоров’я, переважно невчасним забезпеченням тяжкохворих (у більшості випадків – на цукровий діабет) медичними препаратами на пільгових умовах. Оперативного реагування потребували також звернення щодо ліквідації наслідків складних погодних умов, що призвели до численних пошкоджень повітряних ліній електропередачі та відповідно відсутності електропостачання у житлових будинках мешканців Дніпропетровської, Миколаївської, Чернігівської та інших областей; а також стосовно знешкодження вибухонебезпечних предметів поблизу зони проведення ООС, ліквідації пожеж на сільгоспугіддях, проведення ремонту систем водовідведення, газопостачання тощо.

Переважна більшість звернень (64 408) надіслана на розгляд органам виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів України (66,1 % від загальної кількості). За тематичною спрямованістю в них переважали питання: комунальне господарство (14 017, або 21,8 %), соціальний захист населення (12 159, або 18,9 %), пенсійне забезпечення (8 035, або 12,5 %), будівництво та благоустрій (2 856, або 4,4 %), дотримання законності, громадського порядку та протидія злочинності (2 761, або 4,3 %), діяльність посадових, службових осіб (2 709, або 4,2 %), охорона здоров’я (2 540, або 3,9 %).

Тематична структура звернень, що надійшли на урядову «гарячу лінію» і надіслані на розгляд органам влади у липні 2019 року (у %)

Зокрема, серед основних питань, що порушувалися громадянами з різних регіонів (у розрахунку на 10 тис. населення), є такі: комунальне господарство, де лідерами були Дніпропетровська, Вінницька, Миколаївська області, м. Київ; соціальний захист населенняХерсонська, Дніпропетровська, Кіровоградська, Миколаївська області; пенсійне забезпеченняХарківська, Дніпропетровська, Кіровоградська, Полтавська області; будівництво та благоустрійм. Київ, Дніпропетровська, Київська області; дотримання законності, громадського порядку та протидія злочинності м. Київ, Дніпропетровська, Київська, Одеська області; діяльність посадових і службових осібм. Київ, Дніпропетровська, Миколаївська області; охорона здоров’ям. Київ, Дніпропетровська, Херсонська, Київська області; робота органів юстиціїм. Київ, Київська, Кіровоградська, Черкаська області; оплата працім. Київ, Дніпропетровська, Київська, Кіровоградська області. Отже, як абсолютні кількісні показники, так і відносні показники (у розрахунку на чисельність населення на відповідній території) вказують на те, що найбільше проблем сконцентровано у місті Києві та Дніпропетровській області.

У цілому в розрахунку на 10 тисяч населення, найбільше число звернень надійшло (за середнього показника по Україні 14 звернень) з Дніпропетровської області (32,8), м. Києва (28,6), Харківської (19,4), Миколаївської (18,0), Кіровоградської (17,8), Херсонської (17,4) областей та найменшеТернопільської (5,9), Закарпатської (5,9), Луганської (6,2) Волинської (7,0) областей. Зазначені показники є певними індикаторами сконцентрованості соціально чутливих проблем у регіонах.

За сприяння у вирішенні порушених питань заявниками висловлено 267 подяк, зокрема: Вінницькому міському голові – за здійснення розбудови інфраструктури м. Вінниці та підвищення рівня життя мешканців міста; Кам’янському міському голові (Дніпропетровська область), голові Адміністрації Київського району Харківської міської ради та начальнику Київської філії КП «Харківблагоустрій» – за покращення благоустрою відповідно м. Кам’янське та Київського району м. Харкова (проведення ремонтних робіт у під’їздах будинків, облаштування прибудинкових територій, парків тощо); сільському голові Піщанської сільської ради Решетилівського району Полтавської області – за надання матеріальної допомоги онкохворій жительці с. Піщаного.