Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію» у квітні 2019 року

На урядову «гарячу лінію», функціонування якої забезпечує Урядовий контактний центр (Центр), надійшло 93 077 звернень, у тому числі електронних – 7 171 (отриманих через Урядовий портал – 1 001 та веб-сайт Центру – 6 170). На 34 197 звернень (36,7 % від загального числа) працівники Центру надали заявникам консультації, роз’яснення та довідкову інформацію. Більшість звернень (58 880) було надіслано на розгляд органам виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів України.

Тематична структура звернень представлена переважно питаннями соціального захисту населення, більшість яких стосується житлової субсидії. Значна кількість звернень обумовлена проблемами, що виникають при укладенні договорів між АТ «Ощадбанк» та надавачами комунальних послуг.

Майже у половині звернень з комплексу питань комунального господарства заявники потребували роз’яснень щодо тарифної політики та значних сум до сплати за спожиті комунальні послуги.

Надходження звернень з питань пенсійного забезпечення упродовж місяця зменшилося більш ніж удвічі, але й надалі актуальними для громадян залишаються питання розміру пенсій після проведення індексації та виплати одноразової доплати. Значна частина звернень надійшла від внутрішньо переміщених осіб, які скаржилися на затримку виплати пенсій.

У цілому звернення з питань соціального захисту, комунального господарства та пенсійного забезпечення становили 49,8 % від усіх зареєстрованих звернень.

Дві третини звернень невідкладного характеру (186) були спричинені проблемами у сфері охорони здоров’я, насамперед незабезпеченням тяжкохворих медичними препаратами на пільгових умовах, випадками захворювань дітей на кір. Майже чверть звернень стосувалася запобігання екологічній катастрофі у Жашківському районі Черкаської області внаслідок загачування водотоку річки Гірський Тікич, що має наслідком зменшення рівня води у річці та її відсутність у колодязях деяких селищ.

На розгляд органам виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів надіслано 58 880 звернень, у яких порушено питання: соціального захисту населення (16 714, або 28,4 %), комунального господарства (10 388, або 17,6 %), пенсійного забезпечення (6 326, або 10,7 %), діяльності посадових, службових осіб (3 640, або 6,2 %), охорони здоров’я (2 497, або 4,2 %), роботи органів юстиції (1 955, або 3,3 %), дотримання законності, громадського порядку та протидії злочинності (1 722, або 3,0 %), будівництва та благоустрою (1 746, або 3,0 %) та інші.

Тематична структура звернень, що надійшли на урядову
«гарячу лінію» і надіслані на розгляд органам виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України
у квітні 2019 року (у %)

Серед основних питань, що порушувалися громадянами з різних регіонів (у розрахунку на 10 тис. населення): соціальний захист населення, де мали першість Херсонська, Дніпропетровська, Кіровоградська області; пенсійне забезпеченняДніпропетровська, Донецька області, м. Київ; комунальне господарствоЗапорізька, Дніпропетровська області, м. Київ; діяльність посадових і службових осібЛьвівська, Запорізька області, м. Київ; охорона здоров’яДніпропетровська, Кіровоградська області, м. Київ; робота органів юстиціїм. Київ, Київська, Дніпропетровська області; дотримання законності, громадського порядку та протидія злочинності м. Київ, Дніпропетровська, Кіровоградська області; оплата працім. Київ, Дніпропетровська, Харківська області; будівництво та благоустрійм. Київ, Дніпропетровська, Київська області.

У цілому найчастіше, у розрахунку на 10 тисяч населення, зверталися (за середнього показника по Україні 14,8 звернення) заявники з м. Києва (29,1), Дніпропетровської (27,5), Харківської (23,0), Сумської (20,2), Херсонської (19,1), Запорізької (17,4), Полтавської (17,2) областей та найменше – Закарпатської (6,0), Тернопільської (7,7), Рівненської (8,8), Луганської (8,9), Волинської (8,9) областей.

Від заявників отримано 273 подяки за сприяння у вирішенні порушених питань, зокрема: Уряду – за проведення монетизації житлової субсидії; в. о. Міністра охорони здоров’я – за забезпечення медичними препаратами хворих на онкологічні захворювання; Кам’янець-Подільському міському голові – за збереження пільг на оплату житлово-комунальних послуг та безкоштовне забезпечення медпрепаратами осіб з обмеженими фізичними можливостями, які проживають у даному місті.