Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

На прямому зв’язку з громадянами був перший заступник Міністра у справах ветеранів Олександр Порхун

30 березня цього року з 14 до 16 години працювала пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю першого заступника Міністра у справах ветеранів Олександра Порхуна. Роботу прямої лінії забезпечували працівники Урядового контактного центру шляхом трансферу дзвінків, шо надходять на урядову «гарячу лінію» 1545, на відповідний номер телефону Мінветеранів.

У заході також взяли участь директор Директорату соціального захисту Мінветеранів Ігор Мальцев, заступник директора цього ж Директорату – керівник експертної групи з питань надання статусів Руслан Кучук, генеральний директор Директорату вшанування пам’яті та формування позитивного образу ветерана Костянтин Татаркін, заступник генерального директора Директорату стратегічного планування, європейської інтеграції та забезпечення взаємодії з органами державної влади – керівник експертної групи стратегічного планування та інституційного розвитку Максим Кушнір, заступник генерального директора Директорату реабілітації, медичного забезпечення та соціальної реадаптації ветеранів Наталія Грицунь, начальник Фінансового управління Борис Волочихін, представники інших структурних підрозділів Міністерства.

Телефонували жителі Києва, Львова, Луцька, Харківської та Київської областей.

У запитаннях додзвонювачів переважали теми соціального захисту ветеранів, членів їх родин та родин загиблих. Також порушувалися питання адаптації демобілізованих учасників АТО на ринку праці.

За словами очільниці Міністерства у справах ветеранів Юлії Лапутіної, ветерани – люди, які першими пішли захищати Україну, – це люди слова і конкретних справ. Тому Мінветеранів працює над тим, щоб поліпшити умови започаткування та ведення ветеранського бізнесу, зокрема, визначити його на законодавчому рівні як окремий вид діяльності, а також законодавчо врегулювати поняття підприємницької ініціативи ветеранів.

 Киянин,  учасник АТО, пенсіонер, особа з інвалідністю ІІІ групи, повідомив, що є внутрішньо переміщеною особою, тимчасово зареєстрований та фактично проживає у Києві. Додзвонювач просив надати роз’яснення щодо отримання житла у Києві. Попередньо надані документи для постановки на квартирний облік виявилися неналежного зразку.

Чим займається Міністерство у справах ветеранів України, яких заходів вживає щодо поліпшення умов для життя ветеранів в Україні ? Відповіді на ці питання бажав отримати львів’янин.

Киянка цікавилася, скільки землі надано ветеранам. Куди треба звертатися ветеранам, які не змогли отримати земельні ділянки?

Додзвонювач з Луцька – учасник бойових дій АТО звернувся з приводу отримання нагрудних знаків «Ветеран війни» та «Учасник АТО», а житель Зачепилівського району Харківської області, учасник бойових дій АТО, просив надати роз’яснення щодо пільгового проїзду.

По завершенню прямої телефонної лінії керівникам структурних підрозділів Міністерства у справах ветеранів було дано завдання розглянути звернення, які потребували детального вивчення, та надати письмові відповіді заявникам у визначені законодавством терміни.