Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

На семінарі в Урядовому контактному центрі були обговорені питання запровадження механізму монетизації пільг на оплату житлово-комунальних послуг

З 1 жовтня 2019 року запроваджено новий механізм фінансування житлових субсидій та виплати пільг на оплату житлово-комунальних послуг. Чому зміни починають діяти з 1 жовтня? Що нового у сфері пільг? На що слід звернути увагу претендентів на отримання субсидії?

Саме цим та іншим актуальним питанням був присвячений семінар  «Механізм монетизації пільг на оплату житлово-комунальних послуг», який відбувся 10 жовтня цього року в Урядовому контактному центрі. На запрошення Центру у заході взяли участь представники Міністерства соціальної політики: головний спеціаліст Департаменту державної соціальної допомоги Ігор Лунько та державний експерт експертної групи з питань житлових субсидій та пільг Директорату сім’ї та соціальної підтримки населення Оксана Овраменко.

Відкриваючи семінар, директор Урядового контактного центру Ольга Холомєєва наголосила на тому, що у вересні серед зареєстрованих на урядовій «гарячій лінії» звернень з питань соціального захисту населення 6,1 тисячі або понад третина з них стосувалася найактуальнішої проблеми – одержання житлових субсидій. Заявники потребували ґрунтовних роз’яснень щодо механізму монетизації пільг. Для цього працівники управління організації прийому звернень та управління організаційно-аналітичної роботи Центру підготували значну кількість питань, на які відповідали спеціалісти Мінсоцполітики. З – поміж них: на які види житлово-комунальних послуг надаються пільги в грошовій формі; громадяни якої категорії мають право на пільги; для кого не буде змінено порядок надання пільг; на який термін призначається субсидія.

За підсумками семінару було зазначено, що монетизація пільг не вплине на розмір передбачених законом соціальних гарантій і дозволить заощаджувати кошти на економному споживанні житлово-комунальних послуг і використовувати їх на власні потреби пільговика.

Учасники семінару
Спеціалісти Мінсоцполітики надають роз’яснення з питань житлових субсидій
Під час обговорення питань семінарского заняття