Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

На зв’язку з громадянами була заступник Голови правління Пенсійного фонду України Ірина Ковпашко

26 жовтня 2021 року було проведено пряму телефонну лінію Кабінету Міністрів України, у якій взяла участь заступник Голови правління Пенсійного фонду України Ірина Ковпашко.

Працівники Урядового контактного центру спільно з Пенсійним фондом забезпечили роботу прямої телефонної лінії з урахуванням карантинних обмежень у зв’язку з протидією поширенню коронавірусної інфекції COVID-19, за номером урядової «гарячої лінії» 1545 у віддаленому режимі, безпосередньо на території Пенсійного фонду.

В Урядовому контактному центрі напередодні провели аналіз звернень з питань пенсійного забезпечення. За інформаційно-аналітичними даними Центру, з 1 січня 2021 року на урядову «гарячу лінію» та інші спеціалізовані сервіси через засоби телефонного зв’язку, Інтернет та за допомогою онлайн-консультування надійшло майже 84 тисячі таких звернень.

Додзвонювачі на пряму телефонну лінію Кабінету Міністрів порушували теми нарахування розміру пенсійних виплат, проведення перерахунку пенсійного забезпечення, відновлення виплати пенсії. Актуальними для громадян були також питання отримання щомісячної компенсаційної виплати особам, яким виповнилося 70 років.

Заявник з Тячівського району Закарпатської області одночасно порушив питання, що стосуються безпосередньо його та знайомого – також з Тячівського району. Заявник має понад 29 років загального робочого стажу. Чому не здійснюється доплата до пенсії у зв’язку з досягненням ним 69-річного віку ? Що стосується знайомого, то він у 1990 році переїхав з Тюмені до Закарпатської області. Під час переїзду втратив паспорт, проте з 1990 по 2020 рік продовжував отримувати пенсійне забезпечення через поштове відділення у селі. З 2020 року пенсію не отримує. Тому просив посприяти у відновленні  виплати пенсії.

Киянка просила здійснити перерахунок розміру пенсії, оскільки, на її думку, пенсію нараховано із застосуванням невірного індивідуального коефіцієнта заробітної плати.

Житель Корюківського району Чернігівської області потребував роз’яснення стосовно отримання щомісячної доплати пенсіонерам віком 70+ у 2022 році, а саме: чи планується це на постійній основі.

Питання стосовно правильності внесення даних щодо сплати ЄСВ до реєстру турбувало львів’янку.

Заявник – учасник бойових дій в АТО, особа з інвалідністю ІІ групи просив надати роз’яснення: чи правомірно йому не було збільшено розмір пенсії після встановлення II групи інвалідності у зв’язку із захистом Батьківщини.

Ірина Ковпашко запевнила додзвонювачів, що питання, які потребують детального вивчення з урахуванням документів, наявних у пенсійних справах, будуть розглянуті, а відповіді – надані в письмовому вигляді відповідно до вимог законодавства про звернення громадян.