Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Підвищення ефективності роботи влади, надання кваліфікованої допомоги людям – завдання Єдиної системи опрацювання звернень

6 квітня 2021 року в Урядовому контактному центрі під головуванням директора Урядового контактного центру Ольги Холомєєвої відбулася онлайн-нарада керівників обласних контактних центрів, представників Всеукраїнської асоціації контактних центрів, присвячена питанням удосконалення функціонування Єдиної системи опрацювання звернень.

У нараді взяли участь: перший заступник директора Урядового контактного центру Олена Антоненко, директор державної установи «Дніпропетровський обласний контактний центр» Валентина Богатинська, директор державної установи «Закарпатський обласний контактний центр» Світлана Ганич, директор державної установи «Івано-Франківський обласний контактний центр» Мар’яна Халацька, директор регіонального контактного центру Київської області Каріна Комарова, заступник директора регіонального контактного центру Київської області Ірина Дубовенко,  директор державної установи «Кіровоградський обласний контактний центр» Леся Мазурик, директор державної установи «Луганський обласний контактний центр» Ірина Лагута, директор державної установи «Львівський обласний контактний центр» Тарас Роп’яник, директор державної установи «Контактний центр Миколаївської області» Георгій Фоменко, директор державної установи «Контактний центр Одеської області» Тетяна Беккер, директор Комунальної бюджетної установи «Обласний контактний центр» Полтавської обласної ради Віталій Бугаєць, директор державної установи «Рівненський обласний контактний центр» Василь Курилас, т.в.о. директора державної установи «Сумський обласний контактний центр» Ольга Мегафрінова, директор державної установи «Херсонський обласний контактний центр» Олена Забіяка, директор державної установи «Черкаський обласний контактний центр» Лариса  Ходаковська. Також у заході взяли участь президент Всеукраїнської асоціації контактних центрів Тетяна Шалига та Голова Комітету з навчання та розвитку Крістіна Фоміна.

Відкриваючи засідання, директор Урядового контактного центру Ольга Холомєєва відзначила, що карантинні обмеження не завадили учасникам поспілкуватися, обмінятися досвідом для більшого потенціалу Єдиної системи опрацювання звернень.

Перший заступник директора Урядового контактного центру Олена Антоненко зупинилася на детальному розгляді нагальних питань подальшого вдосконалення роботи зі зверненнями. В обговоренні активну участь взяли представники всіх контактних центрів.

Тетяна Шалига та Крістіна Фоміна – представники Всеукраїнської асоціації контактних центрів – давнього  партнера Урядового контактного центру, поділилися досвідом у розвитку сфери контактних центрів, запровадженні нових проектів.  

Учасники наради по завершенню заходу наголосили, що такі онлайн-зустрічі потрібні, щоб почути про проблеми на місцях та відповідно до викликів узгоджувати спільні дії задля вирішення актуальних проблем суспільства і конкретних життєвих запитів громадян.

Довідково:

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 року     № 976 «Деякі питання Єдиної системи опрацювання звернень» Єдина система складається із суб’єктів, які за допомогою засобів телекомунікації забезпечують за принципом «єдиного вікна» належне реагування органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України, Офісу Президента України, державних колегіальних органів, на звернення громадян, фізичних осіб-підприємців, підприємств, установ, організацій, органів місцевого самоврядування. До суб’єктів Єдиної системи належать державна установа «Урядовий контактний центр», регіональні контактні центри Автономної Республіки Крим, областей,  мм. Києва і Севастополя, контактні центри та довідкові телефонні лінії органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України, державних колегіальних органів, приймальня Кабінету Міністрів України.