Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Публікації у газеті «Урядовий кур’єр» за 2019 рік
28.12.2019 Державні архіви мають стати сервісною службою громадян
19.12.2019 Половина всіх звернень щодо якості теплопостачання у закладах освіти стосується дошкільних навчальних закладів
13.12.2019 На урядову «гарячу лінію» люди звертаються з приводу реалізації житлових програм
06.12.2019 Права людей з інвалідністю в Україні захищені Конвенцією ООН
30.11.2019 Серед топзвернень – запитання про субсидії
19.11.2019 Вакцинація дітей: про що потрібно знати батькам
14.11.2019 Громадяни цікавляться новітніми інформаційними технологіями, які впроваджує Пенсійний фонд України
07.11.2019 Що потрібно знати, щоб влаштувати малюка в дитячий садок?
05.11.2019 Ефір не все стерпить. Український телевізійний та радіопростір потребує якісного національного продукту
24.10.2019 Поінформований – значить убезпечений
17.10.2019 Які права має пацієнт
09.10.2019 Актуальні проблеми навчання
01.10.2019 «Доступні ліки»: що потрібно знати, щоб їх отримати
21.09.2019 Представники бізнесу звертаються на урядову «гарячу лінію» з питань оподаткування та митної справи
12.09.2019 Ринок праці потребує фахівців робітничих професій
05.09.2019 Модернізоване обслуговування
16.08.2019 Чи є майбутнє у маршруток?
02.08.2019 Що турбує громадян?
26.07.2019 Підводні камені кредитування
19.07.2019 Якщо заборгували заробітну плату
10.07.2019 Громадян найбільше непокоїть стан та ремонт доріг
04.07.2019 Нацполіція: служити й захищати суспільство
27.06.2019 Ставлення до старшого покоління – якісний показник суспільства
21.06.2019 У яких випадках викликається швидка допомога
10.06.2019 Споживачі хочуть якісних послуг у сфері телекомунікацій
28.05.2019 Урядовий контактний центр завжди почує вас
21.05.2019 Урядовий контактний центр: по той бік телефона
03.05.2019 Урядовий контактний центр: порадять, проконсультують, допоможуть
26.04.2019 Прогнози і реальність
19.04.2019 Директор Урядового контактного центру Ольга Холомєєва: «Щодня намагаємося поліпшити діалог у форматі «людина-влада-людина»
04.04.2019 За сприяння у призначенні субсидії фахівці урядової «гарячої лінії»  отримують подяки від заявників
29.03.2019 Гроші йдуть за пацієнтом в аптеку
21.03.2019 Як не допустити приниження учня в класі
15.03.2019 Офіційне працевлаштування – важливо для громадян
07.03.2019 Що робити, якщо вам погрожують по телефону 
02.03.2019 Якісні послуги витримають конкуренцію
15.02.2019 Урядовий контактний центр допомагає громадянам у відшкодуванні коштів за неякісні товари і послуги
08.02.2019 Біометричний закордонний паспорт для дитини оформляється з перших днів її народження
01.02.2019 Операція «Реєстрація»
25.01.2019 Одинокі люди похилого віку потребують уваги та опіки
17.01.2019 Нові сервіси обслуговування у Пенсійному фонді схвально оцінюються громадянами
11.01.2019 Завдяки реформі децентралізації невеличкі міста почали розвиватися
04.01.2019 Зручний спосіб звернутися на урядову «гарячу лінію» щодо субсидій – зареєструвати електронне звернення