Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Спілкування громадян із заступником Міністра охорони здоров’я Іриною Микичак на прямій телефонній лінії Кабінету Міністрів було активним і плідним

18 січня цього року відбулася чергова пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю Міністерства охорони здоров’я України. Організацію роботи лінії забезпечували працівники Урядового контактного центру.

Громадяни спілкувалися із заступником Міністра охорони здоров’я Іриною Микичак.

У Міністерстві охорони здоров’я зазначають, що медична система України через поширення у світі нового штаму коронавірусу «Омікрон» готується до чергового навантаження. Тенденції щодо поширення «Омікрону» у світі свідчать про те, що Україна теж не уникне нового спалаху коронавірусної хвороби. Водночас медична система постійно вдосконалюється до чергового навантаження. Медики учергове нагадують, що невакциновані мають вдесятеро вищий ризик смертності від COVID-19 та у 4,5 раза вищий ризик госпіталізації, ніж ті, хто пройшов базовий курс щеплення.

На пряму телефонну лінію Кабінету Міністрів за безкоштовним номером 1545 телефонували жителі різних регіонів України: Донецької, Закарпатської, Івано-Франківської, Одеської, Чернігівської областей, а також мешканці Києва, Харкова, Одеси.

Додзвонювачі порушували питання: безоплатного або на пільгових умовах відпуску лікарських засобів; лікування в амбулаторних умовах; медико-соціальної експертизи; вакцинації під час пандемії COVID-19; виплати заробітної плати працівникам медичних закладів тощо.

Так, житель Івано-Франківської області, особа з інвалідністю III групи, звернувся з питання безкоштовного забезпечення препаратом, який коштує 1250 грн, для лікування його матері – особи з інвалідністю I групи. Коштів для придбання цього препарату сім’я не має.

Додзвонювач з Чернігівщини занепокоєний тим, що в умовах поширення нового штаму коронавірусу «Омікрон» може бути припинено амбулаторне лікування хворих у місті, де він проживає.

«Де можна ознайомитися з інформацією про щеплення, які отримані з народження до цього часу?», – з таким запитанням звернулася до Ірини Микичак харків’янка. Також вона просила надати роз’яснення про види вакцин від коронавірусу, які зараз застосовуються у світі, а саме: склад вакцини, лікарська форма, фармакологічні властивості, показання та протипоказання, побічні ефекти та інша медична інформація.

Киянин повідомив про проблеми з виплатою заробітної плати в одній з дитячих лікарень міста. За його словами, лікарів зобов’язують переходити на 0,75 ставки. Заявник просив сприяти у призначенні перевірки стосовно цієї ситуації.

Найшвидшим способом комунікації громадськості із владою є звернення, зокрема, усні, які можна донести за допомогою «гарячих ліній», а також прямих телефонних ліній. Звертаючись на них, громадяни прагнуть якнайшвидше «достукатись» із власною проблемою або пропозицією до певного органу влади чи посадовця. На сьогоднішній прямій телефонній лінії Кабінету Міністрів за участю заступника Міністра охорони здоров’я Ірини Микичак додзвонювачі мали таку можливість. Спілкування з громадянами було активним і плідним.