Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Урядовий контактний центр забезпечив організацію проведення прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів

21 липня цього року, відповідно до графіка, затвердженого Прем’єр-міністром України Денисом Шмигалем, відбулася пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю Міністерства освіти і науки України.

На прямій лінії протягом двох годин відповідали на дзвінки громадян представники Міністерства: керівник експертної групи нормативно-правового забезпечення вищої освіти і освіти дорослих Директорату вищої освіти і освіти дорослих Алла Рибалко, головний спеціаліст відділу взаємодії з місцевими органами влади головного управління загальної середньої та дошкільної освіти Запорожець Тетяна Миколаївна, провідний спеціаліст відділу інформації та комунікації з громадськістю УЦОЯО Кирпань Ірина, державний експерт Директорату вищої освіти і освіти дорослих Носок Віталій Йосипович, державний експерт Директорату вищої освіти і освіти дорослих Кернича Анжеліка Євгенівна, оскільки заявники зверталися з широкого спектру питань вступної кампанії 2020.

Надзвичайно актуальною темою для батьків і майбутніх першокласників є формат початку навчального року 2020/2021. Перехід на дистанційне навчання, яке було зумовлено пандемією коронавірусу, став серйозним випробуванням для всіх учасників освітнього процесу – освітян, вчителів, учнів та їхніх батьків. Попри обговорення в суспільстві переваг та недоліків у дистанційному навчанні, учасники дискусії погоджуються з відомим постулатом: жодна система освіти не може бути кращою, аніж вчителі, які в ній працюють. Так, декілька громадян звернулися за роз’ясненнями щодо форми навчання у школах та коледжах з 1 вересня 2020 року та з проханням не запроваджувати дистанційне навчання.

Батьки випускників загальноосвітніх навчальних закладів з тимчасово окупованих територій потребували надання роз’яснень щодо порядку проходження зовнішнього незалежного оцінювання та умов вступу внутрішньо переміщених осіб до вищих навчальних закладів України за спрощеною процедурою.

Жителька Полтавської області звернулася з питанням щодо умов вступу до вищих навчальних закладів на пільговій основі для дітей з інвалідністю. Представниками Міністерства було надано детальні роз’яснення щодо пільгових умов вступу залежно від типу захворювання дитини, звільнення від здачі зовнішнього незалежного оцінювання, вступу за контрактом та оплати за навчання.

Окрім випускників та абітурієнтів на пряму телефонну лінію звернулися і педагогічні працівники з проханням надати роз’яснення щодо термінів затвердження положення про Центр професійного розвитку педагогічних працівників.

Спілкування з представниками Міністерства освіти і науки України видалось плідним і громадяни змогли отримати детальні відповіді на широкий спектр питань, які їх турбували.