Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

В Урядовому контактному центрі відбувся навчальний семінар з питань оформлення аліментів

26 вересня 2018 року у стінах державної установи «Урядовий контактний центр» відбувся навчальний семінар за участі представників Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції України – Світлани Попової, заступника начальника управління розгляду звернень та організації роботи – начальника відділу розгляду звернень громадян та надання публічної інформації; та Тетяни Тимченко, начальника відділу розгляду запитів і звернень народних депутатів, органів державної влади та юридичних осіб. Основною темою заняття були актуальні зміни, які відбулися в законодавстві у сфері стягнення аліментів на дітей, зокрема, прийняті Другим пакетом законів «Чужих Дітей Не Буває». Працівники Центру отримали актуальну інформацію щодо діючого порядку оформлення, мінімальний розмір та відповідальність для боржника за несплату аліментів. Корисними та цікавими для обох сторін була друга частина зустрічі, в якій учасники обмінювалися досвідом: працівники Центру повідомляли які саме питання щодо аліментів турбують заявників урядової «гарячої лінії», а гості семінару ділилися інформацією про факти вирішення таких питань на практиці.

Світлана Попова та Тетяна Тимченко в Урядовому контактному центрі

Працівники Урядового контактного центру під час навчального семінару