Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців нової державної служби

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” державної митної служби України

– “Гаряча лінія” для консультації людей з інвалідністю
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

На дзвінки громадян відповідала т.в.о. Голови Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Ольга Шевченко

23 червня 2020 року Урядовий контактний центр забезпечував проведення прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів України за участю Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. На телефонній лінії громадяни мали можливість спілкуватися з т.в.о. Голови Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Ольгою Шевченко.

У комплексі найактуальніших проблем, з якими звертаються громадяни на урядову «гарячу лінію», тема захисту прав споживачів, зокрема, у контексті якості та безпечності продуктів харчування, цінової політики не займає провідні позиції на відміну від питань соціального захисту населення,  комунального господарства, пенсійного забезпечення тощо. Водночас, у зв’язку із встановленням на всій території України з 12 березня цього року карантину через загрозу епідемії коронавірусної інфекції в Україні та для недопущення поширення COVID-19, ситуація змінилася. Кількість звернень з питань захисту прав споживачів значно збільшилася. Громадяни наполягали на проведенні перевірок певних суб’єктів господарювання та просили відновити державне регулювання цін на продовольчі товари, передусім найбільш соціально значущі, та на медичні препарати і протиепідемічні засоби.  

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22.04.2020 р. № 341 «Про заходи щодо стабілізації цін на товари, що мають істотну соціальну значущість, товари протиепідемічного призначення» Уряд запровадив державне регулювання цін на товари, що мають істотну соціальну значущість та товари протиепідемічного призначення шляхом декларування зміни роздрібних цін у разі їх збільшення.

На прямій телефонній лінії, яка відбулася сьогодні, питання, пов’язані з  недопущенням поширення COVID-19, не втратили актуальності для громадян. Так, наприклад, дозвонювач з Одеської області просив надати роз’яснення щодо участі Держпродспоживслужби в підготовці законопроекту № 3318, який розглядався та прийнятий у першому читанні Верховною Радою України 17 червня цього року. Його цікавила позиція Служби щодо утилізації використаних засобів індивідуального захисту та інших розхідних матеріалів медичними закладами та у побуті. Житель Харківської області потребував консультації щодо правомірності перебування споживача у торговельному залі без одягнутої медичної маски, посилаючись на відсутність при вході до магазину інформації щодо правил внутрішнього розпорядку. Дозвонювач з Кривого Рогу просив перевірити умови зберігання продуктів харчування в магазині «М’ясо, масло».

Актуальними для заявників були питання утилізації або знешкодження відходів сільського господарства у межах населених пунктів, а також використання гербіцидів у густонаселених районах.

За результатами прямої телефонної лінії багато питань було вирішено під час спілкування з керівником Держпродспоживслужби Ольгою Шевченко, про що засвідчили щирі слова подяки від дозвонювачів.