Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Підписання Меморандуму про співпрацю з Аналітичним центром Praxis (Естонія) – крок до створення в Україні кризової гарячої лінії

2 листопада 2020 року в Урядовому контактному центрі відбулося підписання Меморандуму про співпрацю з Аналітичним центром Praxis (Естонія).

У заході взяли участь: Міністр Кабінету Міністрів України Олег Немчінов, директор державної установи «Урядовий контактний центр» Ольга Холомєєва, перший заступник директора державної установи «Урядовий контактний центр» Олена Антоненко, радник Міністра Кабінету Міністрів України Андрій Какуша, радник Віце-прем’єр-міністра–Міністра з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України Андрій Сумик – з української сторони. Від Естонської Республіки: Янек Лаев – зачинатель лінії 112 та кризової лінії в Естонії, а також Яніка Меріло – представниця програми «Кризова лінія», що діє у рамках «Програми підтримки розвитку» МЗС Естонії, радник Віце-прем’єр-міністра–Міністра цифрової трансформації України, радник Міністра інфраструктури України.

Успішний досвід Естонії у впровадженні ефективної моделі захисту населення від надзвичайних ситуацій широко відомий в Україні. Представники Естонської Республіки консультують відповідні інституції країни стосовно надання якісного сервісу людині та підвищення культури безпеки громадян. Зокрема, в Естонії створено Службу 112, на її основі – кризову лінію, яка працює оперативно, відповідаючи на екстрені питання за цим номером.

Як зазначив Міністр Кабінету Міністрів України Олег Немчінов, беручи за приклад досвід Естонії, підписання Меморандуму стане одним із кроків у створенні та впровадженні системи інформування населення при кризових ситуаціях.

Відповідно до Меморандуму сторони зобов’язуються шляхом об’єднання зусиль спільно розробити модернізацію урядової «гарячої лінії», забезпечивши її ефективність та зручність, з урахуванням досвіду функціонування кризової гарячої лінії в Естонії – для обміну інформацією між владою і населенням.

Також, передбачається надати можливість Урядовому контактному центру знайомитися з протоколами роботи кризової телефонної гарячої лінії Естонської Республіки, ІТ-рішеннями та регламентними документами.

Підписання Меморандуму сприятиме оперативному отриманню українцями інформації про кризу та існуючі небезпеки, допоможе ефективніше справлятися з кризами та скорочувати збитки, що можуть бути завдані ними, і, найголовніше, підвищить довіру до держави.