Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців нової державної служби

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” державної митної служби України

– “Гаряча лінія” для консультації людей з інвалідністю
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Щотижнева пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України відбулася за участю представників Міністерства охорони здоров’я

25 серпня цього року на виконання доручення Прем’єр-міністра Дениса Шмигаля відбулася пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю представників Міністерства охорони здоров’я.

У прямій телефонній лінії взяли участь перший заступник Міністра охорони здоров’я Ірина Садов’як, директор Департаменту реалізації політик Андрій Гаврилюк, начальник відділу з питань громадського здоров’я Ірина Руденко, начальник відділу контролю нормативів професійної діяльності в сфері охорони здоров’я Тетяна Гажаман, представники департаментів медичного забезпечення та фармацевтичного забезпечення. Протягом двох годин дозвонювачі з різних регіонів країни мали можливість за безкоштовним номером телефону урядової «гарячої лінії» 1545 поспілкуватися з представниками  МОЗ.   

Чи не основне запитання, яке вже давно хвилює батьків, школярів і педагогів – яким буде навчання з 1 вересня? Очільник Міністерства охорони здоров’я Максим Степанов днями заявив, що навчання у школах, розташованих у регіонах з «червоним» рівнем епідемічної небезпеки, неможливе. У регіонах з «помаранчевим», «жовтим» та «зеленим» рівнями навчання проходитиме згідно з правилами навчального процесу у школі під час карантину.

Одним із найважливіших напрямів роботи Міністерства охорони здоров’я, за який відповідає перший заступник Міністра Ірина Садов’як, є стандарти надання медичної допомоги. Переважно на ці питання вона надавала роз’яснення, консультації та довідкову інформацію.

Так, киянка, член сім’ї загиблого ветерана війни, просила сприяння у проведенні клініко-експертної оцінки якості надання медичної допомоги та медичного обслуговування у Київському міському онкологічному центрі її чоловікові, який помер у 2018 році. Більше року, як вона зверталася до зазначеного закладу, проте питання не вирішено.

Також стосовно проведення клініко-експертної комісії звернулася на пряму телефонну лінію жителька Одеси. Жінка поскаржилася на бюрократичну тяганину, формальні відповіді від виконавців.

Громадян цікавили питання, яким документом регламентується робота сімейних лікарів, перелік послуг закладів первинної медичної допомоги, правомірність надання медичних рекомендацій та призначення лікування без проведення медичного огляду.  

Заявник з Чугуївського району Харківської області просив допомогти у направленні його хворої матері до Харківської обласної клінічної лікарні для проведення додаткових обстежень, діагностики та надання кваліфікованої медичної допомоги.

Потребував роз’яснень порядок забезпечення громадян ліками за урядовою програмою «Доступні ліки». Актуальним виявилося питання для дозвонювача з Конотопського району Сумської області щодо отримання медичних послуг православними віруючими, які відмовилися укладати декларації з сімейними лікарями. 

По завершенню прямої телефонної лінії учасники висловили загальну думку щодо потрібності такого спілкування з жителями різних регіонів країни, щоб почути проблеми на місцях та відповідно до викликів реалізовувати державну політику у сфері охорони здоров’я.

Структурним підрозділам міністерства були надані доручення оперативно розглянути та надати письмові відповіді заявникам.