Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців нової державної служби

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” державної митної служби України

– “Гаряча лінія” для консультації людей з інвалідністю
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Урядовий контактний центр провів пряму телефонну лінію Кабінету Міністрів України за участю представників Мінінфраструктури

1 вересня цього року Урядовий контактний центр провів пряму телефонну лінію Кабінету Міністрів України за участю заступника Міністра інфраструктури Наталії Форсюк.

28 серпня кияни спостерігали величезну чергу до кас станції метро «Вокзальна». Припускають, що черга утворилася через наплив абітурієнтів із регіонів, які мають подати до закладів вищої освіти оригінали документів. Попри негаразди згодом з’явилася приємна новина від Мінінфраструктури – єдиний електронний квиток SmartTicket. У Міністерстві повідомляють, що вже у вересні цього року можна буде придбати SmartTicket для поїздів далекого спрямування та метро у Києві, а надалі всі види транспорту – поїзди, автобуси, літаки та громадський транспорт будуть пов’язані єдиним е-квитком. Це зручно для пасажирів та значно економить час.

Інформацією поділилася з дозвонювачами на пряму телефонну лінію Наталія Форсюк. У заході також взяли участь спеціалісти Мінінфраструктури, готові надати консультації з будь-яких питань, що стосуються компетенції відомства. Очікуваними були звернення, пов’язані з відновленням Укрзалізницею руху потягів. Так, жителька Жмеринського району Вінницької області просила сприяння у відновленні руху електропотягу сполученням ст. Гречани (Хмельницька область) – м. Жмеринка (Вінницька область) через с. Сербинівці о 06:15 год. Жінка стурбована тим, що після послаблення карантинних заходів рух електропотягу не відновили. Іншого транспортного сполучення між с. Сербинівці та м. Жмеринка немає.
Також мешканець Тячівського району Закарпатської області просив допомогти відновити рейси дизель – потягу сполученням смт Солотвино – смт Батьово Закарпатської області.

Декілька дозвонювачів з різних регіонів скаржилися на роботу «Кабінету моряка», розробленого Мінінфраструктури (www.sea.e-transport.gov.ua) для отримання «Послужної книжки моряка».

Заявник з Корюківського району Чернігівської області – особа з інвалідністю І групи, порушив питання відновлення руху державного громадського транспорту в м. Корюківка, оскільки курсують лише приватні перевізники.

Громадяни просили також обгрунтувати комісійний збір за оплату комунальних послуг через відділення АТ «Укрпошта»: до 13:00 години – 5 грн, після 13:00 години – 10 грн.

Всі звернення, які потребували додаткового вивчення, були зареєстровані та передані на розгляд відповідним підрозділам Мінінфраструктури. Активне спілкування на прямій телефонній лінії Кабінету Міністрів було корисним як для дозвонювачів, так і для заступника Міністра інфраструктури Наталії Форсюк і команди відомства.