Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Спілкування на прямій телефонній лінії Кабінету Міністрів України за участю Міністерства юстиції України було активним та плідним

22 грудня 2020 року Урядовий контактний центр забезпечував проведення прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів України за участю Міністерства юстиції України. На телефонній лінії громадяни мали можливість спілкуватися з заступником Міністра юстиції з питань державної реєстрації Ольгою Оніщук.

Сфера діяльності Ольги Оніщук на посаді заступника Міністра юстиції охоплює широке коло питань, які є важливими для всіх громадян. Це, зокрема, державна реєстрація актів цивільного стану, нотаріат, державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державна реєстрація юридичних осіб, громадських формувань, фізичних осіб – підприємців та багато інших.  

Протягом двох годин на пряму телефонну лінію звернулося 11 осіб, що телефонували з Київської, Закарпатської, Рівненської, Харківської, Луганської областей та м. м. Херсон, Харків, Одеса, Суми.

Переважно додзвонювачів цікавили питання роботи органів юстиції; виконання судових рішень з питань соціального захисту; виплати особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи; діяльності нотаріату, приватних нотаріусів; перерахунку пенсій.

Так, заявниця з м. Біла Церква Київської області просила розібратися з приводу невиплати коштів своїй матері, яка є постраждалою особою внаслідок аварії на ЧАЕС. Постановою суду м. Біла Церква 6 червня 2011 року матері була призначена виплата коштів у сумі 10 996 грн, яку станом на 22 грудня 2020 року не було отримано.

Житель Тячівського району Закарпатської області потребував роз’яснень стосовно правомірності вимог установ та організацій надавати копію паспорта та ідентифікаційний код. Також він цікавився роботою безоплатної правової допомоги.

Харків’янка, особа з інвалідністю ІІ групи, керівник громадської організації, звернулася з проханням здійснити перевірку з приводу правомірності відмови Харківської міської ради приймати заяву щодо отримання вакансії на роль присяжної.

Внутрішньо переміщена особа, яка фактично проживає у м. Сєвєродонецьк Луганської області, просила вжити заходів щодо виконання судового рішення з питання виплати пенсії за період з червня 2018 року по червень 2019 року.

Спілкування з заступником Міністра юстиції з питань державної реєстрації Ольгою Оніщук видалося плідним і громадяни змогли отримати відповіді на широкий спектр питань, які їх турбували. На решту питань, що потребують детального вивчення, керівникам структурних підрозділів Міністерства дано доручення розглянути і надати відповіді відповідно до вимог чинного законодавства.