Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Урядовий контактний центр забезпечив проведення прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів України за участю Міненерго

9 лютого 2021 року було проведено пряму телефонну лінію Кабінету Міністрів України, у якій протягом двох годин на дзвінки громадян  відповідав заступник Міністра енергетики України Максим Немчинов.

У заході також взяли участь: керівник експертної групи Директорату електроенергетичного комплексу та розвитку ринку електричної енергії Юрій Сільченко; керівник експертної групи Директорату нафтогазового комплексу та розвитку ринку природного газу, нафти та нафтопродуктів Владислав Рамазанов; заступник начальника управління трудової та соціальної політики Тетяна Марченкова.

Під час роботи прямої лінії на безкоштовний номер телефону 1545 телефонували жителі Закарпатської, Львівської, Луганської, Волинської, Кіровоградської областей та мм. Львів, Харків, Дніпро, Київ.

Питання тарифів на тепло є одним із тих, що найчастіше хвилює громадян.

Сьогодні для споживачів з’явилася гарна новина: зроблено один із кроків щодо розв’язання тарифного питання в Україні. Уряд України, представники місцевої влади, Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, НАК «Нафтогаз України» підписали Меморандум, згідно з яким до кінця опалювального сезону тарифи на опалення та гарячу воду зростати не будуть.

Додзвонювачі на пряму телефонну лінію Кабінету Міністрів порушували питання тарифів на теплопостачання та газопостачання; підвищення тарифів і завищених сум до сплати за енергоносії; якість надання житлово-комунальних послуг; впровадження механізму компенсаційних виплат побутовим споживачам, які використовують електроопалення для обігріву житла.  

Так, житель Тячівського району Львівської області поскаржився на якість газу та надання послуги електропостачання. Через низьку напругу пральна машина працює тільки в нічні години. Також просив обгрунтувати високу ціну підключення побутового споживача до газопостачання та електропостачання.

Мешканця м. Дніпро було проконсультовано під час прямої лінії щодо різниці ціни газопостачання для побутових споживачів від  надавача послуги газовим господарством у розмірі  8,26 грн/м3 з 1 лютого 2021 року, згідно з додатковою угодою до договору про газопостачання, укладеною між цим підприємством та ОСББ, і встановленою Урядом України з 1 лютого 2021 року граничною ціною 6,99грн/м3.

Також отримав роз’яснення заявник з м. Лисичанськ Луганської області щодо порядку надання вугілля на опалювальний період.

З пропозицією внести зміни до постанови Кабінету Міністрів України  від 01.02.2021 р. № 64 «Питання надання компенсації деяким категоріям споживачів електричної енергії» звернулася жителька Голованівського району Кіровоградської області. Для опалення будинку вона користується електроенергією. До помешкання також підведене газопостачання (лише до плити). Газового опалення в селищі немає, оскільки відсутня котельня. Через те, що газопостачання підведене до плити, заявниця не може отримати компенсацію згідно із зазначеною постановою Кабінету Міністрів. Тому вона просила врахувати потреби тих домогосподарств, до яких газопостачання підведене, але газове опалення відсутнє.

Після завершення заходу команда Міненерго відзначила, що спілкування з громадянами на прямих телефонних лініях дозволяє краще розуміти реальні потреби людей, а отже й поліпшувати якість прийняття важливих урядових рішень.