Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Спілкування на прямій телефонній лінії Кабінету Міністрів України за участю Мінцифри було плідним та активним

2 лютого  2021 року відбулася чергова пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України, організацію роботи якої у віддаленому режимі забезпечував Урядовий контактний центр. Трансфер дзвінків з урядової «гарячої лінії» за безкоштовним номером телефону 1545  працівники Центру спрямовували на Міністерство цифрової трансформації.

З громадянами протягом двох годин спілкувалася заступник Міністра цифрової трансформації з розвитку публічних послуг Людмила Рабчинська. Також у заході взяла участь директор директорату функціонального розвитку цифровізації Анастасія Халєєва.

 Ось уже понад рік триває взаємодія Урядового контактного центру та Міністерства цифрової трансформації: з часу запровадження «гарячої лінії» для підвищення цифрової грамотності громадян, роботу якої забезпечує Урядовий контактний центр  у рамках державної програми «ДіЯ». Переважно заявники звертаються з питань проходження тестування з освітнього курсу «Цифрограм» та отримання сертифіката. Громадяни потребують роз’яснень щодо реєстрації та розміщеної загальної інформації на онлайн-платформі з цифрової грамотності, у тому числі щодо перегляду освітніх серіалів. Повідомляють  про проблеми  із переходом до перегляду чергової серії, зокрема, про ненадходження  sms із кодом підтвердження для подальшого використання платформи.

У рамках реалізації пілотного проекту спільно з Мінцифри на гарячу лінію для консультування застрахованих осіб та суб’єктів господарювання стосовно отримання матеріальної допомоги на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, яка діє на базі Урядового контактного центру, упродовж 2020 року надійшло понад 7 тисяч звернень. На майже 6 тисяч з них працівники Центру надали роз’яснення.  Також у межах іншого пілотного проекту у співпраці з Мінцифри Урядовим контактним центром забезпечено опрацювання 435 661 запиту у чаті «ДіЯ».

Отже, очікуваними були звернення на пряму телефонну лінію Кабінету Міністрів, що стосувалися застосунку ДіЯ, роботи додатку «Вдома». Зокрема, заявники повідомляли про технічні збої, неможливість здійснення фотопідтвердження проходження самоізоляції та ненадходження повідомлень про її припинення після отримання негативних результатів тестування на COVID-19.

Чимало додзвонювачів з різних регіонів країни зверталися з приводу отримання одноразової матеріальної допомоги застрахованими особами та суб’єктами господарювання, яка була запроваджена Урядом у зв’язку із введенням у січні 2021 року посилених карантинних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19. Непоодинокими були скарги на затримку розгляду заявки.

Так, жителька м. Луцьк – фізична особа-підприємець,  подала заявку для отримання одноразової виплати у розмірі 8 тис. грн через обмежувальні протиепідемічні заходи. З 31 грудня 2020 року її заявка перебуває в статусі – очікує підтвердження. Для вирішення порушеного питання 18 січня 2021 року вона  звернулася до служби підтримки «Дія», але безуспішно. Питання не вирішено.

Жінка просила сприяти у пришвидшенні виплати одноразової матеріальної допомоги.

Додзвонювач з м.Очаків Миколаївської області  з 22 грудня минулого року також очікує на розгляд заявки в застосунку Дія на отримання одноразової виплати ФОП у зв’язку зі здійсненням обмежувальних протиепідемічних заходів.

Заявник з Старокостянтинівського району Хмельницької області повідомив, що  на кордоні Рава-Руська 14 січня 2021 року встановив додаток «Вдома», який не працює, неможливо відправити фото. На звернення до поліції йому пояснили, що бувають збої у програмі.

У жителя Балаклійського району Харківської області, який прибув з-за кордону, склалася така ж ситуація. Під час відправлення  фотографій за місцем самоізоляції за адресою, зазначеною у реєстраційній картці, фотографії не відправляються.

Додзвонювач просив налагодити роботу мобільного додатку «Вдома».

Активне спілкування на прямій телефонній лінії Кабінету Міністрів України було корисним як для додзвонювачів, так і для заступника Міністра цифрової трансформації Людмили Рабчинської, яке дозволило їй почути наживо про проблеми в отриманні державних послуг та відповідно реагувати на їх вирішення.