Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців нової державної служби

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” державної митної служби України

– “Гаряча лінія” для консультації людей з інвалідністю
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Відбулася чергова пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю Національної поліції

4 серпня 2020 року відбулася пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю заступника начальника Департаменту кадрового забезпечення Національної поліції України Вячеслава Ковальова.

За словами Голови Національної поліції України Ігоря Клименка, поліція змінює підходи до роботи Служби внутрішньої безпеки, посилює відбір на керівні посади. На його переконання, кожен керівник має відбиратися дуже суворо, необхідно перевіряти не лише рівень підготовки і знань, а й особистісні якості, психологічні.

Обов’язковою складовою конкурсного відбору на посади в Національну поліцію України є тестування: на знання законодавчої бази (професійний тест); на загальні здібності і навички (тест загальних навичок); особистісні характеристики (психологічний тест).

Слід взяти до уваги, що в цьому році Національна поліція виконує свої функції в умовах підвищеного навантаження, вживаючи необхідних заходів для недопущення поширення коронавірусної інфекції. Це, зокрема позначилося і на форматі проведення прямої телефонної лінії. Заступник начальника Департаменту кадрового забезпечення Вячеслав Ковальов приймав дзвінки, які переводилися з номеру телефону урядової «гарячої лінії» 1545 на робоче місце у його кабінеті.

Протягом двох годин дозвонювачі з різних регіонів країни мали можливість поспілкуватися з представником органу виконавчої влади.

Так, заявник з Володимирецького району Рівненської області просив допомогти позбавитися від дошкулянь колекторської компанії за неіснуючу кредитну заборгованість.

Найчастіше громадяни порушували питання щодо затягування досудового розслідування кримінальних справ, наполягаючи на наданні відповіді у найкоротші строки. Пенсіонер з Дніпропетровської області поскаржився, що на неодноразові виклики поліції з  приводу погроз життю та здоров’ю, нанесенню образ, нецензурного висловлювання іншою особою, працівники поліції приїжджають, але відмовляються складати протокол про правопорушення.

Всі звернення, які надійшли цього дня на пряму телефонну лінію Кабінету Міністрів, потребували детального вивчення питань, які в них порушувалися. Тому структурним підрозділам відомства вже надані доручення оперативно розглянути та надати письмові відповіді заявникам.