Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Заступник Міністра розвитку громад та територій України Наталія Хоцянівська – на зв’язку з громадянами

18 серпня 2020 року Урядовий контактний центр у співпраці з Міністерством розвитку громад та територій України забезпечили проведення прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів України. З громадянами спілкувалася заступник Міністра розвитку громад та територій України Наталія Хоцянівська.  

За результатами аналізу звернень на урядову «гарячу лінію», що провів Урядовий контактний центр у липні, у Топ-5 найбільш актуальних тем увійшли: питання соціального захисту населення, діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, комунального господарства, питання, пов’язані з коронавірусом, а також пенсійного забезпечення. Причому кількість звернень на тему комунального господарства збільшилася: 14 965 проти 12 852 у червні. Саме відповіді на проблемні питання комунального господарства очікували отримати дозвонювачі цього дня від заступника Міністра розвитку громад та територій України Наталії Хоцянівської.

Так, вислухавши проблему киянина, дитини-сироти, який просив посприяти у наданні житла, Наталія Хоцянівська дала завдання зареєструвати звернення, яке буде ретельно розглянуто відповідним структурним підрозділом Міністерства та надана відповідь. Також громадяни зверталися з питань будівництва та ремонту доріг, як-от мешканець Черкащини щодо ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250809 Риботин – Сохачі.

Цього дня найбільш активними виявилися кияни та жителі Київської області. Так, мешканка Києво-Святошинського району Київської області просила розглянути питання щодо правомірності узаконення будівництва магазину «Фора» (площею орієнтовно 21 тис. кв. м.) у межах садибної житлової забудови. Магазин «Фора» працює цілодобово та збудований впритул до житлових будинків, що порушує норми пожежної безпеки.

В умовах змін до адаптивного карантину, які мають забезпечувати стримування коронавірусу, більшість громадян виявляють відповідне порозуміння і дотримання усіх карантинних заходів. Протягом проведення прямих телефонних ліній за участю різних органів виконавчої влади, а отже і розгляду питань, що належать до їх компетенції, було помічено одну характерну рису: обурення дозвонювачів недотриманням громадянами вимог протиепідемічних заходів. Житель Києво-Святошинського району Київської області виявив занепокоєність щодо поширення коронавірусної інфекції по регіонах. Причиною він вважає роботу транспорту в умовах карантину.

Довідково: наступна пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України відбудеться 25 серпня за участю керівництва Міністерства охорони здоров’я.