Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Міністр соціальної політики Марина Лазебна спілкувалася з громадянами на прямій телефонній лінії Кабінету Міністрів України

24 листопада цього року в Урядовому контактному центрі відбулася чергова пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України, яка проводиться щовівторка, на виконання доручення Прем’єр-міністра України, за участю керівників центральних органів виконавчої влади,

Цього дня з громадянами спілкувалася Міністр соціальної політики Марина Лазебна. Також у заході взяли участь заступник Міністра соціальної політики Віталій Музиченко, директор Департаменту реалізації державної соціальної політики Ольга Дейнега, представники директоратів Мінсоцполітики.

На безкоштовний номер 1545 телефонували громадяни з різних областей України: Львівської, Запорізької, Харківської, Хмельницької, Чернігівської, Івано-Франківської,  а також з Києва та Полтави.

Урядовим контактним центром на початку листопада було проведено аналіз звернень, що надійшли на урядову «гарячу лінію» у жовтні. Аналіз їх тематичної структури показав, що з усіх зареєстрованих звернень, а їх майже 171 тисячі, як і раніше, провідні позиції займають питання соціального захисту населення (39 025 проти 36 846 у вересні).

Отже, як і очікувалося, під час прямої телефонної лінії на перший план вийшли питання соціального захисту: виплати та перерахунку пенсій; надання житлових субсидій; виплата компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги  з догляду на непрофесійній основі; виплати допомоги при народженні дитини та допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.

Також громадяни порушували гострі питання працевлаштування осіб з інвалідністю, пільгового проїзду міським транспортом; забезпечення ліками на безкоштовній основі.

Девіз Міністра соціальної політики Марини Лазебної: «Давайте з вами поговоримо!». Такими словами вона розпочинала спілкування з кожним додзвонювачем.

Так, заявник з Городоцького району Львівської області звернувся з пропозицією щодо внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2020 року № 859 стосовно компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі. Жителька Красилівського району Хмельницької області просила посприяти у перерахунку боргу за послугу газопостачання її батькові та призначити йому соціального працівника.

У мешканки Вільнянського району Запорізької області у липні народилася дитина. Через відсутність оплати ЄСВ їй відмовили у призначенні допомоги як одинокій матері та малозабезпеченій сім’ї. Марина Лазебна привітала заявницю з народженням дитини та запевнила, що її звернення взято на контроль і питання буде вирішено.

Проблемі жителя Косівського району Івано-Франківської області –  особі з інвалідністю, Міністр соціальної політики Марина Лазебна приділила особливу увагу. Чоловік проживає у сільській місцевості, попередній стаж роботи у нього відсутній, освіта середня. Звертався в центр зайнятості Косівського району, проте там йому не змогли допомогти у зв’язку з відсутністю вільних вакансій та робочих місць.

«Людина не просить у державі допомоги, а хоче працювати», – прокоментувала Марина Лазебна звернення молодого чоловіка та пообіцяла особисто звернутися до відповідних служб Івано-Франківської області для вирішення питання працевлаштування заявника.

Півтори години спілкувалася Міністр соціальної політики Марина Лазебна з громадянами на прямій телефонній лінії, з щирим бажанням почути, посприяти, допомогти людям з непростою долею.