Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців нової державної служби

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” державної митної служби України

– “Гаряча лінія” для консультації людей з інвалідністю
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Громадяни отримали консультації та роз’яснення від представників МОН під час прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів України

17 листопада цього року Урядовий контактний центр забезпечив організацію проведення прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів України за участю Міністерства освіти і науки.

На дзвінки громадян за безкоштовним номером урядової «гарячої лінії» 1545 відповідав генеральний директор директорату вищої освіти і освіти дорослих МОН Олег Шаров. Також у прямій телефонній лінії взяли участь: начальник головного управління дошкільної, позашкільної та інклюзивної освіти Тетяна Симоненко, державний експерт директорату вищої освіти і освіти дорослих Віталій Носок, спеціалісти головного управління загальної середньої та дошкільної освіти і головного управління шкільної освіти.

Тривоги і хвилювання абітурієнтів та їх батьків, пов’язані з вступною кампанією 2020 року, залишилися позаду. Втім, майбутнім випускникам вже є що брати на замітку. Міністерство освіти і науки у жовтні оприлюднило наказ про затвердження умов прийому на наступний рік, згідно з яким основний етап вступної кампанії відбудеться у липні. До 31 грудня 2020 року всі заклади вищої освіти мають затвердити та оприлюднити свої правила прийому, які мають відповідати Умовам прийому на навчання для здобуття вищої освіти у 2021 році.

В умовах запровадження Міністерством освіти і науки посилених протиепідемічних заходів щодо запобігання поширенню коронавірусної хвороби громадян турбують питання організації змішаних форм навчання: дистанційного та стаціонарного.

Так, киянка просила надати роз’яснення стосовно продовження  дистанційного навчання студентів на період з 15.11.2020 року до 31.12.2020 року в усіх закладах вищої освіти та закладах фахової передвищої освіти.

Дистанційне навчання – це виклик не лише для учнів і студентів, а й для їхніх викладачів, які зацікавлені в організації якісного онлайн-навчання, зокрема відеозанять. Зі свого боку, додзвонювачів цікавили питання щодо обов’язковості участі студентів у проведенні занять з використанням програми ZOOM. Харків’янка отримала роз’яснення від учасників прямої телефонної лінії щодо нормативних актів, якими регламентовано проведення занять у такому форматі.

Актуальними для заявників були також питання підключення послуги опалення у гуртожитках, виплати стипендії тощо.

Спілкування з представниками Міністерства освіти і науки України протягом двох годин видалось плідним і громадяни змогли отримати детальні відповіді на широкий спектр питань, які їх турбували.

Генеральний директор директорату вищої освіти і освіти дорослих МОН Олег Шаров і команда міністерства готові надавати відповіді на запитання додзвонювачів на пряму телефонну лінію Кабінету Міністрів України