Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців нової державної служби

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” державної митної служби України

– “Гаряча лінія” для консультації людей з інвалідністю
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Проведено пряму телефонну лінію Кабінету Міністрів України за участю представників Міністерства внутрішніх справ

Попри загрози та виклики, пов’язані з поширенням пандемії COVID-19, Міністерство внутрішніх справ України продовжує забезпечувати  необхідний рівень безпечного середовища життєдіяльності, як основи безпеки на території нашої країни. За інформацією заступника Міністра внутрішніх справ Антона Геращенко, з 345 тис. співробітників МВС майже 2 тис. хворих на коронавірус. Це співробітники Міністерства, які безпосередньо працювали на вулицях, виїжджали на місця злочинів,  працювали з громадянами і мали підвищену ймовірність захворіти коронавірусом.

У зв’язку з цим представники Міністерства внутрішніх справ, які брали участь у прямій телефонній лінії Кабінету Міністрів України 22 вересня, позитивно відзначили організацію проведення лінії за номером телефону урядової «гарячої лінії» 1545 на території Міністерства.

З громадянами спілкувалися: директор Департаменту забезпечення діяльності апарату МВС Наталія Бондар, заступник директора цього Департаменту – начальник управління документування службової діяльності Сергій Бачинський, головний спеціаліст Департаменту організаційно-апаратної роботи  – помічник Міністра внутрішніх справ Олександр Расюк, начальник відділу методології оплати праці та соціальних виплат Департаменту фінансово-облікової політики Надія Немченко, заступник директора Департаменту персоналу – начальник управління координації пенсійних та соціально-гуманітарних питань Тетяна Андрійчук, начальник управління професійної освіти та науки Департаменту персоналу Євген Бодюл та інші працівники відомства.

Команда МВС ретельно підготувалася до проведення прямої лінії. Її завдання полягало в тому, щоб на будь-яке запитання заявника була надана конструктивна, неформальна відповідь компетентних працівників відомства, без переадресації до інших органів виконавчої влади, як це інколи буває на прямих лініях.

Проведення цього заходу забезпечували також, у співпраці з колегами з МВС, начальники змін відділу обробки звернень по телефону Урядового контактного центру Юлія Борцова та Ірина Фещенко. Їх оперативність, допомогу, уважне ставлення до проблем дозвонювачів відзначили учасники прямої телефонної лінії.

Громадяни зверталися з питань пенсійного забезпечення ветеранів та пенсіонерів Міністерства внутрішніх справ, у тому числі перерахунку пенсій, призначення грошової допомоги особам з інвалідністю тощо.

Так, жителька м. Вінниця (особа з інвалідністю 3-ї групи) просила сприяння у призначенні та виплаті коштів одноразової грошової допомоги у зв’язку із отриманою інвалідністю під час проходження служби в органах внутрішніх справ. Заявниця повідомила, що група інвалідності їй встановлена в грудні 2019 року, але одноразова грошова допомога не призначена до цього часу.

Вінничанка (мама курсанта) висловила  обурення щодо продовження навчального процесу та ігнорування рівня захворювання на COVID-19  серед курсантів ІІІ курсу в Дніпропетровському державному університеті внутрішніх справ.

Заявниця з м. Харків (керівник громадської організації) звернулася з пропозицією  посилити роботу Головного управління Національної поліції в Харківській області у напряму протидії злочинності, охорони прав та законних інтересів людей. Також громадянка запропонувала активізувати співпрацю Головного управління з громадськими організаціями області.

Спілкування з представниками Міністерства внутрішніх справ  України видалось плідним і громадяни змогли отримати детальні відповіді на широкий спектр питань, які їх турбували.

Начальник зміни відділу обробки звернень по телефону Урядового контактного центру Юлія Борцова
Начальник зміни відділу обробки звернень по телефону Урядового контактного центру Ірина Фещенко