Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Пряму телефонну лінію Кабінету Міністрів України проведено у новому форматі

31 березня 2020 року Урядовий контактний центр у тісній співпраці з Національною поліцією України забезпечив організацію проведення прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів України за номером телефону 1545.

У зв’язку із запровадженням в Україні з 12 березня по 24 квітня загальнонаціонального карантину через спалах коронавірусу, формат проведення прямої телефонної лінії було змінено. За допомогою технічних засобів дзвінки на номер телефону 1545, які отримують консультанти Урядового контактного центру, переводилися на робоче місце у кабінеті заступника начальника Головного слідчого управління Національної поліції  Степана Довгуня.

Протягом двох годин  на пряму телефонну лінію звернулося 14 осіб,  що телефонували з Хмельницької, Черкаської, Харківської, Одеської, Київської областей та м. Луцька. Найбільше телефонували жителі  м. Києва.

В основному громадяни порушували питання, пов’язані з коронавірусом SARS-CoV-2. Адже саме на МВС та Національну поліцію відповідно до урядових рішень покладено контроль за виконанням усіх обмежувальних заходів.

Небайдужі мешканці міст, сіл та селищ України обурювалися недотриманням торговельними  закладами умов карантину. Зокрема, скаржилися на діяльність хостелів, деяких торговельних центрів, де відсутні дизенфекційні засоби, немає обмежень щодо кількості відвідувачів.

Так, киянка наполягала на посиленні патрулювання вулиць та територій біля будинків, у тому числі дитячих майданчиків, з метою унеможливлення порушень карантину.

Також дозвонювачі зверталися з інших питань. Житель Луцька оскаржував неправомірне, на його погляд, винесення постанови про притягнення його до адміністративної відповідальності за пересування населеним пунктом на автомобілі без пристебнутих ременів безпеки. А мешканка Одеської області просила роз’яснити чи правомірно вона отримала повістку, якою її викликають у відділення поліції у період карантину.

Громадянка з Черкаської області просила вжити заходів щодо відсутності слідчих дій за відкритим кримінальним провадженням. Киянка повідомила про незаконну діяльність гральних автоматів у місті.

За підсумками прямої телефонної лінії будуть надані відповідні  доручення  керівникам структурних підрозділів Національної поліції щодо детального вивчення питань, порушених у зверненнях, та надання відповідей дозвонювачам.