Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Робоча зустріч у Львівському центрі обслуговування абонентів компанії Vodafone Україна з метою обміну досвідом з питань організації функціонування контактних центрів з використанням сучасних технологій

На запрошення Львівського центру обслуговування абонентів компанії Vodafone Україна 14 грудня 2018 року його відвідала виконуючий обов’язки директора державної установи «Урядовий контактний центр» Олена Антоненко.

Vodafone Україна тісно співпрацює з Урядовим контактним центром у сфері комунікаційних послуг з 2016 року. Керівник Львівського центру обслуговування абонентів Олена Чурсіна презентувала роботу нового офісу в місті Львові, ознайомила із сервісом «онлайн-консультант», наголосивши на тому, що співробітники онлайн-чату допомагають абонентам оперативно розібратися з будь-якими проблемами. Мобільний оператор Vodafone Україна долучений також до розвитку інклюзивного середовища та запроваджує у всіх своїх магазинах сервіс з обслуговування осіб з порушенням слуху.

Олена Чурсіна розповіла про соціальний проект Vodafone Україна «Добра справа в подарунок». Це надання допомоги дітям, які потребують кардіологічного втручання, операцій з відновлення зору чи функції опорно-рухового апарату та забезпечення післяопераційної реабілітації до повного відновлення дитини.

Працівники Львівського центру обслуговування абонентів Vodafone Україна поділилися сучасними практиками нематеріальної мотивації працівників, а також відбувся обмін досвідом щодо функціонування та перспектив розвитку контактних центрів в Україні.


Виконуючий обов’язки директора державної установи «Урядовий контактний центр» Олена Антоненко та керівник Львівського центру обслуговування абонентів компанії Vodafone Україна Олена Чурсіна


Під час робочої зустрічі у Львівському центрі обслуговування абонентів компанії Vodafone Україна