На запрошення Львівського центру обслуговування абонентів компанії Vodafone Україна 14 грудня 2018 року його відвідала виконуючий обов’язки директора державної установи «Урядовий контактний центр» Олена Антоненко.
Vodafone Україна тісно співпрацює з Урядовим контактним центром у сфері комунікаційних послуг з 2016 року. Керівник Львівського центру обслуговування абонентів Олена Чурсіна презентувала роботу нового офісу в місті Львові, ознайомила із сервісом «онлайн-консультант», наголосивши на тому, що співробітники онлайн-чату допомагають абонентам оперативно розібратися з будь-якими проблемами. Мобільний оператор Vodafone Україна долучений також до розвитку інклюзивного середовища та запроваджує у всіх своїх магазинах сервіс з обслуговування осіб з порушенням слуху.
Олена Чурсіна розповіла про соціальний проект Vodafone Україна «Добра справа в подарунок». Це надання допомоги дітям, які потребують кардіологічного втручання, операцій з відновлення зору чи функції опорно-рухового апарату та забезпечення післяопераційної реабілітації до повного відновлення дитини.
Працівники Львівського центру обслуговування абонентів Vodafone Україна поділилися сучасними практиками нематеріальної мотивації працівників, а також відбувся обмін досвідом щодо функціонування та перспектив розвитку контактних центрів в Україні.