Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців нової державної служби

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” державної митної служби України

– “Гаряча лінія” для консультації людей з інвалідністю
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

У чиєму смартфоні сьогодні держава?

16 жовтня цього року за ініціативи Всеукраїнської громадської організації «Асоціація сприяння самоорганізації населення» відбулася онлайн презентація аналітичного звіту на тему «У чиєму смартфоні сьогодні держава? Результати дослідження роботи телефонних «гарячих ліній» та сервісів електронних звернень в органах виконавчої влади».

Це вже третє дослідження, яке проводиться Асоціацією сприяння самоорганізації населення за підтримки Міжнародного фонду «Відродження». Окрім телефонних «гарячих ліній», дослідження вперше охопило сервіси електронних звернень, роль яких у владно-громадській взаємодії невпинно зростає.

Презентували аналітичний звіт Голова Асоціації сприяння самоорганізації населення Олексій Колесников та керівник аналітичного відділу Асоціації Олександра Калашнікова. Дослідження, зокрема, включало аналіз результатів 600 контрольних звернень на урядову «гарячу лінію» та електронні сервіси центральних органів виконавчої влади.

По завершенню презентації відбулася дискусія на тему «Як покращити роботу телефонних «гарячих ліній» та електронних сервісів в Україні».        

В обговоренні взяли участь Державний секретар Кабінету Міністрів України Олександр Ярема, директор державної установи «Урядовий контактний центр» Ольга Холомєєва, директор програми «Демократична практика» Міжнародного фонду «Відродження» Олексій Орловський і начальник управління моніторингу прав на звернення та інформацію Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини Ірина Попович.

Учасники дискусії висловили спільну думку щодо необхідності  внесення змін у законодавство про звернення громадян, а також запровадження єдиних стандартів роботи зі зверненнями для всіх суб’єктів Єдиної системи опрацювання звернень.

Довідково: лідером рейтингу телефонних «гарячих ліній» ЦОВВ за загальною сумою балів стала урядова «гаряча лінія». Друге і третє місце посіли   телефонні «гарячі лінії» Держгеокадастру і Міністерства внутрішніх справ.