Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців нової державної служби

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” державної митної служби України

– “Гаряча лінія” для консультації людей з інвалідністю
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Заступник Міністра цифрової трансформації Олександр Шелест спілкувався з громадянами на прямій телефонній лінії Кабінету Міністрів України

8 вересня 2020 року Урядовий контактний центр організував проведення прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів України за участю заступника  Міністра цифрової трансформації України Олександра Шелеста. Трансфер дзвінків з урядової «гарячої лінії» за номером телефону 1545  працівники Центру спрямовували на Міністерство цифрової трансформації.

У 2019 році Міністерство цифрової трансформації запустило у відкритий доступ портал державних послуг «Дія». Це — точка доступу до всіх публічних послуг, які держава надає громадянам та бізнесу. Також в Урядовому контактному центрі було запроваджено «Гарячу лінію» за номером 1549, яка  працює у якості підтримки онлайн-платформи з цифрової грамотності.

Користувачі онлайн-платформи звертаються переважно у разі виникнення технічних помилок, також консультанти Центру надають роз’яснення щодо загальних принципів роботи  онлайн-платформи.

Актуальними для дозвонювачів на пряму телефонну лінію Кабінету Міністрів були, зокрема, питання щодо дій у ситуаціях, коли, наприклад, після прибуття на підконтрольну Україні територію немає можливості  завантажити додаток «Дій вдома» через відсутність Інтернету.

З іншою проблемою зіткнулася заявниця з м. Теплодар Одеської області, яка повідомила, що з 21.08.2020 року по 03.09.2020 року перебувала на самоізоляції з використанням електронного сервісу «Дій вдома». Після цього не отримала  повідомлення про закінчення перебування  в програмі. Зверталась до поліції з цього питання, проте там не змогли надати допомогу. Жінка просила вжити заходів для припинення дії мобільного додатку, оскільки має намір перетнути кордон повторно  найближчими днями.

Житель Одеси просив надати роз’яснення стосовно бачення  Міністерства цифрової трансформації щодо цифрової ідентифікації громадян України, зокрема чи будуть ідентифікувати громадян за допомогою електронної пошти, як це працює в Естонії на безоплатній основі.

Полтавчанка звернулася з такого питання. 1 вересня через портал «Дія» вона зареєструвала заявку на реєстрацію ФОП, яку мали опрацювати протягом 24 годин. Проте станом на 7 вересня жінка не отримала відповідь на заявку. Звернення було зареєстровано, про результати розгляду їй  нададуть письмову відповідь.

Зворотний зв’язок з громадянами важливий для побудови цифрової держави. У цьому переконався Олександр Шелест, який відповідає у Міністерстві за напрямок розвитку цифрової інфраструктури.