Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію», Урядовий портал та веб-сайт Урядового контактного центру у травні 2017 року

У травні 2017 року державною установою «Урядовий контактний центр» (Центр), яка забезпечує функціонування урядової «гарячої лінії» та веб-сайту Центру, отримано 113 641 звернення, з них – 4 325 електронних (3,8 % від загальної кількості), прийнятих через веб-сайт Центру та Урядовий портал. На 63 471 звернення (55,9 %), що не потребували розгляду органами виконавчої влади, фахівці Центру надали заявникам роз’яснення законодавства з порушених питань, а також довідкову інформацію.

Упродовж місяця у зверненнях громадян знайшли відображення нагальні проблеми, які турбують широкі верстви суспільства, а також заходи, що вживаються Урядом у контексті проведення реформ, зокрема передбачених у презентованому 17 травня 2017 р. Прем’єр-міністром України проекті Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо підвищення пенсій», реалізації урядової програми «Доступні ліки».

З числа зареєстрованих звернень – 50 170 (44,1 %) було надіслано на розгляд органам виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів України. Комплекс питань соціально-гуманітарного спрямування переважає у зверненнях, які потребували опрацювання в органах виконавчої влади, а саме питання: соціального захисту населення (11 429 звернень, або 22,8 %), пенсійного забезпечення(3 542, або 7,1 %), охорони здоров’я (2 903, або 5,8 %), оплати праці (1 496, або 3,0 %). Значну частку становлять звернення щодо проблем комунального господарства (9 089, або 18,1 %), будівництва та благоустрою (1 662, або 3,3%), а також діяльності посадових і службових осіб (4 770, або 9,5 %).

Найактивніше, у розрахунку на 10 тисяч населення, зверталися (при середньому показнику по Україні 10,6 звернення) жителі м. Києва (28,0), Дніпропетровської (21,9), Херсонської (16,3), Харківської (15,8), Запорізької (13,1), Кіровоградської (12,8) областей, найменш активно – Луганської (4,0) і Тернопільської (4,3) областей.

Від заявників отримано 398 подяк, адресованих посадовим особам органів влади та працівникам Центру, за сприяння у вирішенні порушених питань.