Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію» у серпні 2018 року

У серпні 2018 року на урядовій «гарячій лінії», функціонування якої забезпечує Урядовий контактний центр (Центр), зареєстровано 109 850 звернень, у тому числі електронних – 5 450 (отриманих через Урядовий портал – 1 066 та через веб-сайт Центру – 4 384). На 50 110 звернень (45,6 % від загальної кількості), що не потребували розгляду органами виконавчої влади, працівники Центру надали заявникам роз’яснення норм законодавства щодо порушених питань, а також необхідну довідкову інформацію.

На розгляд органам виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрівбуло надіслано 59 740 звернень (56,4 % від загальної кількості). Найбільш актуальними для заявників, що потребували предметного розгляду їх звернень органами влади, були питання: соціального захисту населення (13 492, або 23,3 %), комунального господарства (10 861, або 18,2 %), пенсійного забезпечення(5 505, або 9,2 %), діяльності посадових, службових осіб (3 406, або 5,7 %), будівництва та благоустрою (2 833, або 4,7%), охорони здоров’я (2 525, або 4,2 %).

Питання соціального захисту населення залишаються пріоритетним для громадян та у більшості стосуються житлових субсидій, зокрема відмови громадянам у її наданні та тривалого розгляду документів. Крім того, порушувалися питання, пов’язані з невиплатою та затримкою виплати соціальної допомоги.

Серед звернень з питань комунального господарства ключове місце посідають скарги щодо відсутності або надання неякісних житлово-комунальних послуг.

Помітно зменшилося порівняно з липнем ц. р. число звернень з питань пенсійного забезпечення (на 36 %); значно менше надійшло повідомлень щодо затримки виплати пенсії.

Протягом серпня суттєво збільшилося надходження звернень, пов’язаних з екологією та захистом природних ресурсів, зокрема стосовно забруднення природного середовища шкідливими речовинами.

Найчастіше, у розрахунку на 10 тисяч населення, зверталися (за середнього показника по Україні 12,5 звернення) жителі м. Києва (35,4), Дніпропетровської (25,6), Херсонської (19,8), Харківської (16,3) областей та найменше – Закарпатської (4,6), Волинської (5,4), Тернопільської (5,7) областей.

За сприяння у вирішенні порушених питань заявники висловили 373 подяки на адресу посадових осіб органів державної влади та працівників Центру.